перфоратор Makita 28.8V ( 2х14.4V LXT) Li-Ion - SDS+ три функции, може и зарядно и нови батерии → Обява 29915408

перфоратор Makita 28.8V ( 2х14.4V LXT) Li-Ion - SDS+ три функции, може и зарядно и нови батерии
гр. София, Разсадника Наблюдавай

Публикувана/обновена на 02 декември в 12:01 ч.

Състояние
Използвано
Доставка
Лично предаване
Само лично предаване в София с тест на място. Не се изпраща по куриер!
Перфоратор Makita BHR200 - 24V- SDS+ три функции пневматичен.
Преправен е на 28.8 волта - две батерии по 14.4 волта LXT. Преходникът не се вади от машината, може да се махне само като се разглоби машината. Преходникът стана отличен - бая си играх, а и трябваше да купя преходници за поставяне на двете батерии. Машината работи брутално на 28.8 волта - тествана е и има страхотна мощност. Машината може да работи и с една батерия 18 волта с поставена втора куха батерия само за връзка, но така е чувствително по-маломощна - направил съм такава куха батерия. Внимание - машината не бива да се включва с две 18 волтови батерии или с една 18 и една 14.4 волта - голям става волтажа и предполагам нещо ще изгори - най вероятно спусъка, може и мотора.
Направил съм и специален болт вграден в лоста за включване с който съм регулирал максималните обороти на машината. Те могат да се намалят или увеличат елементарно - аз обаче прецених че на този волтаж 28.8 оборотите са много високи и за това съм ги намалил на усет. Който я купи ще му обясня това на място.
Тази машина е изключително просто конструирана и е изключително надеждна. - произведена е 2001г. в Япония. Предимството й пред съвременните такива машини е че няма електронен блок, който като изгори по-добре да изхвърлиш машината, цената му е поне 200лв. Например този блок за DHR242 безчетков перфоратор 18 волта е 300лв. - не е истина просто.
ЦЕНА за всичко на първата снимка 600лв.
ЦЕНА ЗА МАШИНАТА САМО с преходника, и кухата батерия, без абсолютно нищо друго - 300лв. твърда без коментар!!
Цена за една нова батерия 14.4волта 5Ah - 100лв. За две 190лв. Батериите съм ги ползвал само да тествам машината.
Цена за зарядното - оригинално японско DC18RA - 100лв.
Цена за куфара, той е изрязан вътре за да се хване машината с преходника - 40лв.
Всичко му работи - тестван е. Оригинал японски - произведен е 2001г. Това е железна машина от към механика и електро. И е пневматичен - това е много важно. Дал съм снимки за пневматичен и механичен перфоратор - механичните са пълен таш. к. Тази машина няма нищо общо с тъпите Бошовски механични перфоратори от този клас, при които натискаш като откачен, това е истински перфоратор, а става и за къртене.
Не купувам и не ползвам машини произведени последните десетина години - имам си едно на ум какво е качеството им.
Проблемът на тази машина е, че е много старо производство и вече не може да има читави оригинални батерии за тях - само нови такива оригинал / за цената не ми се мисли/ или китайски заводски заместители нови, но те също са скъпи - 130лв. за брой 24V NiMH 3Ah ако се намерят е добре и това е за много вероятно боклук някакъв / има и качествени такива китайски но стигнаха 200лв. за една/ а и са огромни кютуци и доста стърчат отдолу. Телата на тези батерии са със специфичен размер - Ф17-18мм и дължина 42мм. Други тела няма как да се сложат - батерията има нещо като вътрешна кутия с място за всяко тяло - дал съм снимки. Тази вътрешна кутия не може да се махне понеже за нея са хванати контактните пластини. Рециклирането ще е тегаво според мен, да не казвам невъзможно. Мнението ми за рециклирането е - хвърлени пари на вятъра, дал съм маса пари за тази глупост рециклиране. Такова нещо рециклиране на батерии на запад няма, има видеа как разни ентусиасти го правят за себе си, но като платена услуга не, защото качествените тела са адски скъпи, купуваш много малко количество на високи цени и сметката не излиза - при заводите е друга бира просто с цените. Рециклиране с неподходящи тела които не са за силови машини и са за много мижави смешни зарядни устройста - това е рециклирането в България и резултатът е ясен - пълно прецакване.
Аз купих две такива машини преди време с идеята да ги направя с Li ion -ни батерии, и най-после намерих време да го направя. С 18 волтова нова батерия го тествах и мога да кажа че си работи, само че губи доста от оборотите. Тогава реших да го направя 28.8 волтов.

ВНИМАНИЕ - МАКИТА не произвеждат 24V литиево - йонни батерии, гледам че се продават ментета Макита с такива батерии, които са направо смешни - отваряйте си очите! Много хора щяха да си направят 24 волтови литиево - йонни батерии за тази машина, само че макита нямат защитна платка за този волтаж.
Не купувайте втора ръка батерии за тази машина - те са толкова стари, 20 годишни, че със сигурност нищо няма да става от тях - само се набутвате. Може да показват някакви нормални параметри като волтаж при зареждане но това е измама - нямат никакъв капацитет, химията е приключила, сдават багажа за нула време и са си за боклука. Моите две оригинални батерии си се зареждаха нормално но не държаха никакъв заряд - заредени показваха 28 волта, ще речеш че са отлични, ама не стават, за това унищожих едната. То е като с акумулатор на кола - ползвал си го една година и го оставяш за 10 години да стои и после това акумулатор ли е, той ще си се зарежда като нормален акумулатор ама няма да става за нищо.
С една дума - купете си такъв перфоратор само ако имате някаква идея за батерии, оригиналните ги забравете просто. Също и рециклирането го отпишете - първо че за мен е простотия, второ то даже в тези оригиналните кутии няма как да сложите тела 24 волта NiCd или NiMH, ако имаше такава опция китайците да са го направили вече.
Има и отворковци които предлагат в тази кутия да поставят Li-Ion батерии, то резултатът е дърво от всякъде - познайте какви тела ще ви сложат - естествено китайски боклуци, защото само японците и корейците могат да произвеждат Li-Ion тела - телата в батериите на всички маркови машини са Panasonic, Samsung, LG или Sony - друго просто няма, другото са боклуци.
Не разчитайте и на Li-Ion батерии батерии втора ръка / на нови такива боклуци също/ - ако такава батерия стои дълго време без да се ползва просто приключва, веднъж като е заредена часовникът тиктака - всеки месец минимум трябва да се разреди и зареди, тоест трябва да работи, това е по инструкцията за употреба, а познайте втора ръка батерии дали не са стояли години без да се ползват, особено пък внос. Тествайте машината задължително и реално - всички функции, и на удар я натиснете с бургията към материала - ако ударът намалее или се изгуби бягайте далече от такава машина.

ТАКИВА МАШИНИ ТЕПЪРВА ЩЕ СЕ ПРЕДЛАГАТ С ВСЯКАКВИ ИДИОТСКИ ОПЦИИ КАТО ВАРИАНТ ЗА БАТЕРИИ ПОНЕЖЕ ТАКИВА ОРИГИНАЛНИ БАТЕРИИ ЗА ТАЗИ МАШИНА НЯМА РАБОТЕЩИ И НЕ МОЖЕ ДА ИМА - НЯКОЙ НЕЩО СИ НАПРАВИЛ, ПРЕРАБОТИЛ НА Li-Ion БАТЕРИЯ с някакви тела боклуци, АМА НАПРАВО всичко е ОТЛИЧНО, БАТЕРИЯТА НЯМА ДА ИМА ПРОБЛЕМИ, ДАВА И ЗАРЯДНО някакво с неясни параметри измишльотина някаква, пълна простотия - ВСЕКИ ДА СИ ОТВАРЯ ОЧИТЕ И ДА СЕ СЪРДИ САМО НА СЕБЕ СИ!
Тест на място с 18 волта и 28.8 волта батерии за сравнение, Вие преценявате има ли разлика и каква е тя.
Преглеждания: 2 060
Още обяви в Bazar.BG
Цена
Цена:
300 лв
Георги Димитров
В Bazar.BG от 15 май 2016г.
Последно активен 02 декември в 11:16 ч.
26 обяви на потребителя
Съобщи за нередност!