Работа за АДМИНИСТРАТОР ОТДЕЛ ОБСЛУЖВАНЕ НА КЛИЕНТИ → Обява 33669914

Работа за АДМИНИСТРАТОР ОТДЕЛ ОБСЛУЖВАНЕ НА КЛИЕНТИ
гр. София Наблюдавай

Публикувана/обновена на 10 март 2023г. в 12:14 ч.

Отговорности:
- Приема и изписва заявки по телефон, e-mail.
- Отговаряне на запитвания и въпроси на клиенти по e-mail или телефон
- Подготвя необходимите документи, придружаващи доставките - стокови разписки и фактури
- Работа със специализирана складова и счетоводна програма

Нашите изисквания:
- Отлична комуникация и умения за провеждане на разговори с клиентите
- Добра компютърна грамотност - MS Word, MS Excel, Mail, Internet
- Умения за работа в екип
- Точност, честност, коректност и лоялност към фирмата и към клиентите
- За предимство ще се счита професионален опит на подобна позиция и опит с програмата Микроинвест склад

Фирмата предлага:
- Постоянен трудов договор
- Атрактивно заплащане
- Обучение в работата от квалифициран специалист
- Възможност за професионална изява и развитие
- Работно време - от 12:00 ч до 21:00 часа, от неделя до четвъртък включително

Моля, изпращайте актуално CV със снимка и телефон за контакт.
Всички кандидати, одобрени по документи, ще бъдат поканени на интервю.

Всички документи ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност и подлежат на специален режим на защита, съгласно ЗЗЛД.



Кандидатствай
Преглеждания: 1 012
Още обяви в Bazar.BG
Цена
Заплата:
2 000 лв
Кандидатствай
Тристана ЕООД
В Bazar.BG от 30 юли 2021г.
Последно активен 10 март 2023г. в 12:15 ч.
2 обяви на потребителя
Съобщи за нередност!