Организация на цялостното счетоводство на фирмите.
Ежемесечно осчетоводяване на приходната и разходната документация на клиента.
Изчисление на осигуровки, болнични, данъци и съставяне на ведомости за заплати.
Изготвяне и подаване на дневници по ЗДДС.
Изготвяне и представяне на платежни нареждания за осигуровки и данъци в съответната банка по желание на клиента.
Подаване на всички декларации и документи в ТД на НАП и НОИ.
Съставяне на трудови, граждански договори и хонорарни листа.
Съставяне на трудови досиета на персонала и длъжностни характеристики.
Попълване на трудови и осигурителни книжки.
Изготвяне на данни за осигурените лица и представянето им в ТД на НАП.
Следене на финансовия резултат на фирмите.
Представляване и защита при данъчни и осигурителни ревизии.
Консултации във връзка с дейността на фирмата.
Своевременно уведомяване на клиентите за промяна в законодателството.
Възможност за лично събиране на необходимата счетоводна документация от обектите на клиента при липса на свободно време.
Индивидуален подход и стриктна конфиденциалност за дейността на клиента.