В Bazar.BG от 21 януари 2020г.
Последно активен 15 март 2023г. в 10:20 ч.
Голяма производствена компания търси опитен специалист за позицията ОФИС МЕНИДЖЪР.
Фирмата предлага отлични условия за работа и професионална реализация.
Задължения:
- - Води административната дейност на фирмата
- Координира задачите поставени от мениджмънта към други служители във фирмата;
- Извършва преводи на кореспонденция с контрагенти от страната и чужбина;
- Съхранява и поддържа административните документи на компанията -
кореспонденция, договори, заповеди, лицензи. Архивира ги и води
отговорност за архива.
- Организира и координира движението на документацията от и до служители от отделите в компанията;
- Работи по администриране на социалните канали на фирмите;
- Изготвя ПР материали
- Участва в идейната концепция, визуализация и изработка на рекламни материали;
- Участване в организацията на рекламни мероприятия, събития и конференции;
- Подпомага други проекти на фирмата и изпълнява и други задачи възложени от прекия ръководител;
- Работи под прякото ръководство на Изпълнителния директор на фирмата
Изисквания към кандидатите:
- Образование- висше в областта на икономика, право, журналистика и др.
- Много добри компютърни умения
- Много добра организация при работа с офис документация;
- Познания в областта на бизнес етикета и воденето на официална комуникация, отлични комуникативни умения;
- Инициативност, гъвкавост и умение за работа в екип;
- Владеене на английски език - много добро ниво.
- Шофьорска книжка кат. В
За предимство ще се счита:
- Предишен опит на подобна или сходна позиция ;
- Умение за работа с Photoshop, както и познания в сферата на графичния дизайн;
Ако разпознавате себе си в горните изисквания,моля изпратете актуална автобиография.