В Bazar.BG от 19 ноември 2021г.
Последно активен 18 януари 2023г. в 09:15 ч.
Основни умения на кандидата:
• Технически;
• Административни;
• Комуникационни;
• Организационни;
• Езикови;
Основни задължения за позицията:
• Организация на дейностите в офиса;
• Водене и разпространяване на кореспонденция;
• Деловодни дейности, класифициране и съхраняване на документи и архивни материали;
• Превод от и на английски език на документация и кореспонденция;
• Посрещане на гости;
• Секретарски дейности.
Изисквания към кандидата:
• Стаж на подобна позиция минимум 2 години;
• Отлично владеене на книжовен български език – писмено и говоримо;
• Отлично владеене на писмен и говорим английски език ;
Допълнителни квалификационни изисквания:
• Отлична компютърна грамотност при работа с MS Office, Internet и Електронна поща;
• Опит при работата с офис-техника: телефон, скенер, копирна техника и други;
• Опит в деловодство и архивиране на документация;
• Опит при извършване на устни и писмени преводи;
Предимства:
• Владеене на втори чужд език (гръцки) - не е задължително, но ще се счита за предимство;
• Основни познания при работа със счетоводни документи.
Лични качества:
• Организираност, проактивност, оперативност, емоционална устойчивост,
• Адаптивност, позитивност, изпълнителност, внимание към детайлите, креативност;
• Умение за спазване на срокове;
• Изключително добре развити умения за водене на разговор, кореспонденция, включително отличен правопис;
• Отлични умения за ясно и точно изразяване с добра дикция;
• Отлични умения за общуване и работа с хора;
• Издръжливост в стресови ситуации и под напрежение.
• Способност за самостоятелна работа, но и за работа в екип;