В Bazar.BG от 02 ноември 2020г.
Последно активен 13 февруари 2023г. в 17:15 ч.
Фирма „АЙСЛЕНД БГ” ЕООД, търси да назначи Офис сътрудник в гр. Банско
Ние от „Айсленд БГ“ продължаваме да развиваме нашите начинания и имаме нужда от позитивни и мотивирани хора, за работа в офис.
Основни отговорности:
• Работа със софтуер за фирмено управление:
- Подготвяне, описване и архивиране на входящи и изходящи стокови доставки;
- Създаване на справки, следене на счетоводни баланси, архивиране на документи и др.;
• Администриране на документация
• Фактуриране на стока
• Съдействие на екипите от физическите обекти с текущи задачи (частична онлайн ангажираност с клиенти при кенселации или потвърждения на поръчки);
• Ангажираност с онлайн магазина на фирмата.
Необходими умения:
• Отлични организационни и мултитаскинг умения
• Възможност за самостоятелна работа без надзор
• Отлични комуникативни умения
• Опит с MS Office на високо ниво
• Базови счетоводни познания
• Добро владеене на английски език
Ние предлагаме:
- Гарантирано основно трудово възнаграждение;
- Работа по график;
- Отлични условия и приятна работна среда;
- Дългосрочен ангажимент на трудов договор в постоянно развивща се компания;
Ако нашето предложение ви допада и притежавате нужната квалификация, можете да изпратите актуална автобиография и снимка.
Очакваме ви!