Доставя с % отстъпка
В Bazar.BG от 25 февруари 2015г.
Последно активен днес в 04:43 ч.
Авторът на На 1 клик разстояние Александър Ненов показва
„Как да печелим от Интернет?“
Ако интернет е неограничен океан от възможности, то тази книга е капитанът, който ще ви запознае със законите и неписаните правила по пътя към вашия успех.
Предстои ви практически курс за комуникация с програмисти, дизайнери и SEO специалисти. Очакват ви вдъхновяващи истории за успешни практики, бизнес модели и идеи в интернет предприемачеството, както и поучителни такива от раздела „Така не се прави“. Добре дошли на борда!
Тук ще научите:
„Тази книга има за цел да надгради първата ми книга „На 1 клик разстояние“, която разказваше накратко за това как можете да стартирате успешен онлайн бизнес. В това издание съм използвал всички добри практики от предишната книга, като съм ги доразвил и допълнил. В същото време съм представил и редица нови, а понякога и странни бизнесмодели, идеи, примери и методи за обръщане на престоя ви в мрежата в пари.“ - казва в увода авторът.
♦ ♦ ♦
Александър Ненов е български интернет предприемач, автор на книгата „На 1 клик разстояние“, гост-лектор на различни семинари и обучения. Става известен още в зората на интернет, когато заедно с брат си, Асен Ненов, през 1999 година създават сайта Мошеник.bg, чиято цел е да защитава правата на потребителите във времената на преход. Проектът е включен в книгата на Жюстин Томс „Първите в българския Интернет“.
През 2001 г. заедно с Цветомир Георгиев създава сайта TeenProblem.net, който в продължение на 13 години остава лидер сред тийнейджърските медии в страната. През 2003 г. учредява Националното сдружение Алтер-Натива — неправителствена организация с приоритети в развитието на младежките таланти, образование, непрофесионални приложни изкуства, култура и промоция на здравето чрез спорт.
През 2007 г. година реализира най-голямата публична сделка в българския интернет, като продава сайта на медийната група на Инвестор.БГ АД.
През 2010 г. Александър Ненов организира кампанията „Якото четене“ за популяризиране на четенето сред младите. Кампанията, в която взимат участие Microsoft, Samsung, десетки издателства и стотици автори и техните произведения, е първата по рода си насочена към младежката аудитория. За цялостния си принос в популяризирането на четенето е отличен с наградата „Рицар на книгата“.