Работа за
Офис Асистент с Италиански или Румънски език
Мисията на HRS Bulgaria е да свързва българския човешки капитал с най-добрите работодатели. Позволи ни да намерим по-добра работа за теб и да ти помогнем да се развиваш.
Клиентът ни е водеща международна компания в сферата на иновативните образователни процеси и практики.
С цел разширяване на дейността им търсим:
Офис Асистент с Италиански език
Вашите основните задачи ще бъдат:
- Организиране на работни дейности на различни екипи и тяхното проследяване във връзка с нов проект на компанията.
- Изготвяне на графици и координиране на работните екипи;
- Поддържане на активна комуникация с останалите отдели и екипи на компанията.
Нашият клиент Ви предлага:
- Отлично заплащане;
- Модерен и светъл офис в близост до удобен градски транспорт и метро;
- Допълнително здравно осигуряване;
- Допълнителни дни платен годишен отпуск;
- Възможност за професионално развитие;
- Специално проектирано интерактивно обучение, включващо теория и практика с едни от най-добрите специалисти в тази сфера;
- Стандартно работно време;
- Фирмени отстъпки и подаръци;
Ако Вие:
- Владеете на отлично ниво Италиански или Румънски език;
- Имате опит с базисните приложения на google;
- Сте динамична личност, ориентирана към резултати и успех;
- Притежавате умения за бързо вземане на решения и развито силно чувство за отговорност ;
- Имате предишен опит в координирането на хора и/или проекти (счита се за предимство).
И предизвикахме интереса Ви, кандидатствайте първи с актуална автобиография, за да имате повече възможности за кариерно развитие.
Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.
Кандидатствайте сега!
Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.