В Bazar.BG от 04 януари 2022г.
Последно активен 04 януари 2022г. в 09:50 ч.
РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ
Министър на образованието и науката
О Б Я В Л Е Н И Е
На основание чл. 10а, ал. 2 от Закона за държавния служител и чл. 14 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДС) и Заповед № РД 09-5019 / 17.12.2021 г. на министъра на образованието и науката
ОБЯВЯВАМ КОНКУРС
За длъжността „старши експерт по информационно осигуряване“ в отдел „Административно-правно, финансово-стопанско и информационно обслужване“ (АПФСИО), Регионално управление на образованието (РУО) – Враца
Брой работни места, за които се обявява конкурс – 1 работно място.
1. Изисквания за заемане на длъжността:
1.1. Минимални изисквания съгласно Класификатора на длъжностите в администрацията и специфични изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на конкурсната длъжност:
- длъжностно ниво по Класификатора на длъжностите в администрацията (КДА) – 10
- наименование на длъжностното ниво по КДА – експертно ниво 6
- минимална образователно-квалификационна степен за длъжността „бакалавър“
- минимален професионален опит – 1 година опит в информационните и комуникационните технологии и/или в областта на внедряването на информационните и комуникационните технологии в образованието или
- минимален ранг – V младши
1.2. Допълнителни изисквания, посочени в длъжностната характеристика:
- професионална област - специалност от професионални направления от Класификатор на областите на висше образование и професионалните направления – „Математика“, „Информатика“, „Информатика и компютърни науки“, „Комуникационна и компютърна техника“, „Електротехника, електроника и автоматика“, „Обществени комуникации и информационни науки“.
2. Начин на провеждане на конкурса:
- решаване на тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията, в която е конкурсната длъжност
- интервю
3. Срок и място за подаване на документи:
- Краен срок за подаване на документи, включително и на подадените по електронен път – до 17:30 часа на 14.01.2022 г. вкл.
- Документите следва да бъдат представени в 10-дневен срок от публикуване на обявлението на електронен адрес [email protected] (подписани с електронен подпис от кандидата) или в сградата на Регионално управление на образованието – Враца, ул. "Софроний Врачански" № 6, всеки работен ден от 9:00 до 17:30 часа.
- Телефони за контакт: 0894385020
4. Необходими документи за кандидатстване:
- Заявление за участие в конкурс (Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от НПКПМДС)
- Декларация от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност (чл. 17, ал. 3, т.1 от НПКПМДС).
- Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността; ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага.
- Копия от документи, които удостоверяват продължителността на професионалния опит: трудова книжка, осигурителна книжка, служебна книжка, документи за извършване на дейност в чужбина, както и други допълнителни документи, удостоверяващи област, в която е придобит (длъжностна характеристика, граждански договор и др.) или за придобит ранг като държавен служител (при наличие).
- Други документи, които са свързани с изискванията за заемането на длъжността.
5. Общодостъпно място, на което ще се обявяват списъците или други съобщения във връзка с конкурса – информационното табло в сградата на Регионално управление на образованието – Враца, и електронните страници на РУО – Враца, и МОН.
6. Кратко описание на длъжността:
Основната цел на длъжността „старши експерт по информационно осигуряване“ е да осигурява, проучва, анализира и отстранява проблеми в информационната инфраструктура. Предлага решения по представени за съгласуване материали, отнасящи се до информационните системи и технологии. Проучва и анализира проблеми в информационната инфраструктура и предлага решения. Софтуерна и хардуерна поддръжка.. Анализира и предлага експертни оценки и становища с цел вземане на управленски решения от началника на РУО в областта на информационната система на образованието и регистрите, поддържани в МОН. Инсталира и поддръжка на софтуер и хардуер. Поддръжка и настройка на компютърни мрежи, електронни пощи и други. Актуализация и поддръжка на нормативно-справочни информационни системи и ползва информацията от Националната електронна информационна система за предучилищното и училищното образование (НЕИСПУО). Координира и контролира дейности, свързани с текущата поддръжка и ремонт на компютърна техника. Оказване на помощ при проблеми с въвеждането на данни в административни и други регистри в сферата на образованието. Оказване на техническа помощ на служителите в РУО по възникнали проблеми при обмен на данни.
7. Минимален размер на основната заплата, определен за длъжността - 1400 лв.
Основната месечна заплата се определя по нива и степени съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнагражденията, като се отчита нивото на заеманата длъжност, квалификация и професионален опит.
8. Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник. При подаване на документите по електронен път заявлението и декларацията следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.
9. При подаване на заявленията кандидатите лично или чрез пълномощника се уведомяват от служителите, които са определени да приемат документите, за пречките за назначаване, посочени в чл. 7, ал. 2 от ЗДСл. На кандидатите се предоставя длъжностна характеристика за конкурсната длъжност. При подаване на документите по електронен път информацията за пречките за назначаване и длъжностната характеристика се изпращат на кандидата по електронната поща.
10. Български граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
Образци на заявление за участие в конкурса и на декларация може да се изтеглят от раздел „Конкурси“ на сайта на Административния регистър: http://iisda.government.bg/competitions.