Работа за
Мениджър - Асистент в онлайн магазин
Мениджър - Асистент в онлайн магазин
Водеща фирма в България в областта на онлайн търговията с климатици и бяла техника търси да назначи служители на постоянен трудов договор в своя онлайн-магазин. Търсим силно мотивирани за работа кандидати, които се стремят към професионални успехи и умеят да работят в екип. Ние ценим клиентите си и затова желаем да им предоставим най-доброто обслужване – именно това ще бъде и Ваша основна задача, след като постъпите на работа при нас.
Изисквания (Степенувани са по важност)
• Умения за работа с контрагенти - доставчици, куриери, външни изпълнителни и др.
• Компютърни умения (MS Office: Word, Excel) - Над базово ниво
• Копирайт умения - Над средно ниво (Задължително)
• Работа с Microinvest Invoice Pro (или сходен счетоводен софтуер) или познаване базовите реквизите при фактуране
• Базови познания: Email Marketing, Mailchimp и други. (Предлагаме обучение)
• Възможност за бързо навлизане в спецификата на предлаганите стоки – климатици и бяла техника (Желание за познаване на продуктите)
• Грамотно владеене на български език
• Аналитично мислене
• Работа с клиенти по рекламации
Основни отговорности:
• Организира монтажите с отделните групи за монтаж/ изпълнители.
• Организира Фактурирането и Отчетността, и я предава на счетоводния отдел.
• Отговаря на поставените цели за продажби;
• Администрира бази данни с продуктови оферти и поръчки, като следи наличности и цени;
• Съдейства за гладкото протичане на дейностите свързани с изпращане на пратки до клиентите и следпродажбено обслужване;
• Грижи се за онлайн-комуникациите (e-mail, социални мрежи) на магазина.
• Обработва и актуализира продуктите и техните цени
Предимства:
• Коректност и умения за разбиране и вникване в материята
• Опит в работа със счетоводен софтуер
• Опит в продажбите на стоки климатици и бяла техника
• Познания в Google Ads, Facebook Ads и други.
• Референции от предишни работодатели.
Избраният за позицията кандидат ще получи:
• Мотивиращо възнаграждение базирано на постигнатите резултати и показани умения
• Обучение, по време на което ще се запознае изцяло с процеса на работа, както и допълнителни обучения според индивидуалните нужди – софтуерни, езикови, специализирани и др.
• Кариерна възможност за развитие на отлични търговски и организационни умения
• Опция за работа от вкъщи при строго изяснени условия
Варианти за работни време:
5 дни в седмицата. (Възможно е да се работи и през уикенда, за сметка на други 2 дни)
Вариант №1: От 11:00-20:00 (Почивка 1ч) - предпочитан
Вариант №2: От 09:00-18:00 (Почивка 1ч) - В определени дни
Телефон за въпроси: 0894 481378 - В. Трендафилов, Референтен Номер 11
За да кандидатстваш, ни изпрати:
1) Актуално CV; Кандидати без снимка не се разглеждат.
2) Индивидуални проекти извън минали работодатели (Ако разполагате с такива)
Ще се разглеждат САМО кандидатури, които са постъпили през системата на JOBS.BG
Ще се свържем лично с кандидатите, които са изпратили изисканата информация. Не пестете креативност.