В Bazar.BG от 12 ноември 2012г.
Последно активен днес в 08:21 ч.
Тестер за течове за уплътнения на главата и измерване на CO2
в охладителната система
Тестерът е проектиран да елиминира съмненията за повреда на уплътнението на главата и самата глава при бензинови, дизелови и пропан-бутан автомобили с течно охлаждане. Реакционната течност става жълта или зелена, когато уплътнението изтича и CO2 навлиза в охладителната система.
Принципът на действие на уреда се основава на измерване на концентрацията на CO2 - в случай на повишена концентрация реакционната течност реагира с CO2 и променя цвета си.
Комплектът съдържа:
10 ml CO2 реакционна течност (достатъчно за 5 теста)
Коничен универсален адаптер 25мм-55мм
Измервателна тръба
Черният измервателен адаптер (25mm-55mm) дава възможност да се проверят 6 пъти повече различни диаметри на пълнителя на охлаждащата течност, отколкото при тестери с един бял адаптер. Позволява ви да проверите, наред с други леки автомобили, камиони, трактори, багери, мотоциклети, мотокари.
Адаптерът е изработен от специална смес от каучук, устойчив на високи температури и подходящо мек - благодарение на което приляга плътно към пълнителя и тръбата на тестера, гарантирайки 100% херметичност по време на теста.
Инструкции за тестване:
Напълнете инструмента с реакционна течност до нивото между камерите (приблизително 2 ml).
Свържете тестера към отвора на разширителния резервоар или охладителя.
Стартирайте двигателя, пуснете го на висока скорост, за да получите по-голямо налягане при горене.
Оставете двигателя да работи леко при повишена скорост и наблюдавайте поведението на реакционната течност
Промяната в цвета на реакционната течност до жълт или зелен в рамките на няколко минути след теста показва повредено уплътнение на главата или повреда на самата глава.
След приключване на тестовете, внимателно разглобете инструмента.
Резултати от тестовете:
Промяна на цвета от синьо в зелено при дизелов двигател - показва повреда на уплътнението на главата или самата глава.
Промяна на цвета от синьо в жълто при бензинов / LPG двигател - показва повреда на уплътнението на главата или самата глава.
Синя реакционна течност - не е открит CO2 в системата.
Информация за безопасност:
При провеждане на теста на резервоара на радиатора е задължително да се внимава допълнително при отвиване на капачката на загрял двигател и по време на самия тест - опасност от изгаряне!
Не смесвайте охлаждащата течност с реакционната течност по време на теста - Тестът може да е неправилен!
Съхранявайте на място, недостъпно за деца, измийте добре ръцете си след теста!