В Bazar.BG от 02 февруари 2022г.
Последно активен 28 февруари 2023г. в 14:40 ч.
• посреща пациентите и посетителите и ги насочва към съответната структура;
• координира процесите на разплащания;
• планира графика за посещенията на пациентите в телефонен или директен разговор;
• познава и работи с одобрения от компанията софтуер и допълнителните приложения за изпълнение на длъжността;
• познава вида на диагностичните, лечебни и рехабилитационни услуги, цените и видовете разплащания.
Изисквания за заемане на длъжността:
• медицинско образование и опит в работа на регистратура в лечебно заведение са предимство;
• компютърна грамотност;
• владеене на английски език на разговорно ниво;
• комуникативност и умение за работа в екип.
Ние Ви предлагаме:
• работа в посветен екип от професионалисти;
• развитие в еднa от водещите лечебни структури в страната и на Балканите;
• работа на смени;
• сигурно и редовно заплащане;
• ваучери за храна;
• допълнително здравно осигуряване за сметка на работодателя;
• възможност за допълнително здравно осигуряване на членовете на семейството на служителя.
В случай, че проявявате интерес към позицията, моля да изпратите автобиография с актуална снимка.
Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.
Аджибадем Сити Клиник е администратор на лични данни и ще обработва предоставената от Вас информация само и единствено за целите на подбора на персонал. За повече информация относно начина на обработване на личните данни може да прочетете на сайта на дружеството.