Джефри Гитомър, авторът на "Малка зелена книга за постигането на своето" и "Библия на продаването", споделя искрено и лично: Аз съм социален. Поне в бизнеса. Знам как да привличам и ангажирам другите, знам как да се свързвам с тях във Facebook, LinkedIn, Twitter и YouTube. Тази книга ще ви каже как и вие да направите същото. В нея ще намерите моя глас, моя опит, моите познания. В духа на социалните медии помолих неколцина подбрани автори да споделят мъдростта, идеите и успеха си. Много хора (а вероятно и вие) не осъзнават мощта и възможностите, които им предлагат социалните бизнес медии. Тази книга ще ви ги разкрие - с идеи, стратегии и предложения.
Бестселърът "Социалният БУМ! " преди всичко:
показва прехода от социалните медии към социалните бизнес медии и определя момента, в който откривате, че усилията ви - цялото това привличане, ангажиране и свързване - започват да се отплащат;
описва чувството, което изпитвате, когато спечелите нов клиент въз основа на ценностните си послания и здравата работа;
настъпва тогава, когато привлекателността се срещне с истинската ценност;
разяснява страничния ефект от всичките ви маркетингови и промоционални усилия и разкрива онова, което се случва, когато вашите последователи поканят още последователи и те започнат да купуват от вас;
запознава с новия начин изобщо да се прави бизнес...
Накратко, социалните бизнес медии са новият начин изобщо да се прави бизнес, а чрез "Социалният БУМ! " Гитомър ще ви обучи как да се научите на най-важното!