Работа за
Специалист обработване на клиентски запитвания с Немски език
В HRS вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса. Ние сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата за тях работа. Вие не сте изключение!
За наш клиент, глобален лидер в сферата на аутсорсинг услугите, развил множество успешни проекти, търсим мотивирани кандидати, които да се присъединят към екип от професионалисти на позиция:
Специалист обработване на клиентски запитвания с Немски език
Вашите основните задачи ще бъдат:
- Обработване на постъпили клиентски запитвания по телефон и e-mail;
- Запознаване на клиентите с допълнителните продукти и услуги на компанията;
- Оказване на съдействие на клиентите, отговаряйки на техните запитвания;
- Разрешаване на различни казуси и следене за качеството на обслужване, използвайки немски език на ежедневна база.
Нашият клиент Ви предлага:
- Възможност за работа от вкъщи (след преминато обучение);
- Модерен офис с централна локация;
- Отлично и конкурентно възнаграждение и бонус система;
- Гъвкаво работно време от понеделник до неделя (без нощни смени);
- Платено фирмено обучение и въвеждащ период, предоставен от професионалисти;
- Богат социален пакет ваучери за храна, транспортни ваучери, мултиспорт карта, здравно осигуряване и много други;
- Позитивна и подкрепяща работна среда;
- Възможности за професионално развитие.
Това, което очакваме от Вас, е:
- Немски език на отлично ниво (С1);
- Умение за работа в екип;
- Добра компютърна грамотност;
- Желание за дългосрочно кариерно израстване и придобиване на нови знания.
Ако позицията представлява интерес за теб, не се колебай да ни изпратиш своята автобиография!
Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.
Кандидатствай сега!