В Bazar.BG от 24 октомври 2022г.
Последно активен 19 декември в 09:57 ч.
Как работи нашия тестер за двигателно масло?
Тестерът за масло (полско производство) е базиран на американския стандарт ASTM D7899, използвайки техниката на хроматография, при която специално подбран материал разгражда маслото на отделни фракции, които се различават по цвят. Показанието се влошава с нарастващото разграждане на маслото. Сравнете получения резултат с шаблона.
Резултатите се основават на научно изследване, включващо серия от тестове, проведени в реални условия, дино и лабораторни тестове.
Как да използваме нашия тестер за масло?
Загрейте двигателя до работна температура от 90 -110 ° C
Извадете пръчката (или ако тя липсва, вземете маслото от двигателя) и поставете капка масло в центъра на тестера (в случай на рядко масло, нанесете 2-3 капки масло, но също и в същото средно място като първото).
Изчакайте около 40 минути и сравнете резултата с шаблона .
Интерпретация на резултатите от теста?
Интерпретацията се състои в сравняване на резултата, получен на тестера, с предоставения шаблон .
За тази операция не са необходими специални познания, тъй като индивидуалните резултати се показват в съответните цветове, където червеното означава деградирало масло, изискващо незабавна смяна, жълто предупредително състояние (в този случай си струва да вземете друга проба от картера и след това отново да проверите дали разлика в резултатите ), и зелено – състояние на масло, подходящо за употреба.
Индикатор за състоянието на двигателното масло на двигател с искрово запалване (бензин)
червено – незабавно сменете маслото, живот на маслото 0%
(критично състояние, незабавно сменете маслото, необходимо е да се извърши проверка на производителността с използване на пълна технология за правилна смяна на маслото с промиване на двигателя .За възстановяване на правилното състояние на маслото в двигателя може да е необходимо двойно промиване на двигателя и използване на повече нанотехнологии!
жълто – предупредително състояние, възможен живот на маслото само около 20%
(засягайки намаляването на ефективността и издръжливостта, е по-добре да смените маслото възможно най-скоро (не претоварвайте двигателя, особено ако забележите силна миризма на бензин)
жълто-зелено – масло нормално, възможен живот на маслото около 45-50%
тъмно зелено – масло нормално, възможен живот на маслото около 70%
светло зелено – масло нормално, трайност на маслото около 95-100%
Индикатор за нивото на моторното масло на дизелов двигател (дизел)
червено – незабавно сменете маслото, живот на маслото 0%
(критично състояние, незабавно сменете маслото, необходимо е да се извърши проверка на производителността с използване на пълна технология за правилна смяна на маслото с промиване на двигателя .За възстановяване на правилното състояние на маслото в двигателя може да е необходимо двойно промиване на двигателя и използване на повече нанотехнологии!
жълто – предупредително състояние, възможен живот на маслото само около 20%
(засягайки намаляването на ефективността и издръжливостта, е по-добре да смените маслото възможно най-скоро (не претоварвайте двигателя)
жълто-зелено – масло нормално, възможен живот на маслото около 50-70%
Състояние, показващо сменено масло, но с остатъци от „старо масло или замърсяване“, например смяна без промиване на двигателя или двигателят все още изисква почистване
тъмно зелено – масло нормално, възможен живот на маслото около 80%
светло зелено – масло нормално, трайност на маслото около 95-100%