В Bazar.BG от 15 февруари 2023г.
Последно активен 15 февруари 2023г. в 14:30 ч.
• Осчетоводява първични счетоводни документи;
• Осчетоводява движението по разплащателните сметки на дружеството;
• Оформя документите, свързани с финансово-счетоводната дейност и изготвя ежемесечни справки и финансови отчети;
• Въвежда платежни нареждания в онлайн банкиране;
• Прави периодичен анализ на вземанията и задълженията на дружеството;
• Съставя и попълва документи, протоколи, образци;
• Обработва банкови и касови документи;
• Обработва счетоводните документи по съответните сметки, за които пряко отговаря;
• Съставя копия от счетоводни справки и документи, необходими на служителите или за предоставяне на съответните органи;
• Отговаря за съдържанието и достоверността на финансовите сметки, които обработва и води, както и за коректността на документите, които издава и/или съставя;
• Участва в изготвянето на досиетата на служителите и персонала в дружеството;
• Изпълнява и други конкретни задачи свързани с административната дейност на дружеството.
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ЗАЕМАНЕ НА ДЛЪЖНОСТТА:
• Икономическо образование, специалност „Счетоводство и контрол“ или "Финанси"
• Професионален опит: минимум 2 години опит на същата или сходна длъжност;
• Езици – английски език е предимство
• Опит със счетоводни програми
• Много добри компютърни умения - МS Office и по-специално MS Excel
• Добро познаване на счетоводното и данъчно законодателство и счетоводните стандарти;
• Прецизност и точност;
• Комуникативни умения;
• Способност за работа в екип.
КОМПАНИЯТА ПРЕДЛАГА:
• Отлична офис среда и много добри условия на работа;
• Динамична и интересна работа;
• Възможност за професионална реализация и развитие;