Доставка с Еконт

Работа за Администратор в целогодишен градски хотел → Обява 39767483

Работа за Администратор в целогодишен градски хотел
гр. Варна Наблюдавай

Публикувана/обновена на 22 февруари 2023г. в 16:10 ч.

За нашия втори обект, целогодишно работещ малък градски бизнес хотел в центъра на Варна, търсим ново попълнение за позицията хотелски администратор.

Хотелът предлага:

- Работа в млад, сплотен и амбициозен колектив.
- Целогодишен ангажимент на постоянен трудов договор в хотел с висока годишна заетост.
- Добро месечно възнаграждение с пълно осигуряване, опция за повишаване на възнаграждението и допълнителен персонален бонус според заслугите, 20 дневен платен годишен отпуск.
- Работа на 12-часови смени по предварително утвърден график (дневна, нощна, два почивни дни или две нощни смени следвани от два почивни дни).
- Отлични условия на труд, осигурено работно облекло, коректно редовно заплащане.
- Начално (въвеждащо) и периодично обучение.
- Възможности за натрупване на ценен опит и усвояване на нови умения, изключително подходящо за хора, търсещи дългосрочно развитие в сферата на туризма.

Основни задължения:

- Посрещане, регистриране и настаняване на гостите на хотела.
- Приемане на резервации по телефон, e-mail, резервационни платформи и от walk-in гости.
- Изпълняване на текущите задачи на Рецепция и осигуряване качествено обслужване на гостите в съответствие с утвърдените хотелски традиции и стандарти.
- Предоставяне на компетентна информация на гостите относно предлаганите от хотела основна и допълнителни туристически услуги.
- Приемане и отчитане на плащания, следене и закриване на сметки, отговорност за касовата наличност и отчетността на Рецепция.

Изисквания за длъжността:

- Ентусиазирана, мотивирана и отговорна личност с добри комуникационни умения и приветлив външен вид.
- Способност за работа в екип и вземане на решения, проява на инициативност.
- Добро владеене на английски език (говоримо и писмено).
- Владеенето на втори чужд език е допълнително предимство за кандидатите.
- Образование и опит в областта на туризма и/или продажбите ще се счита за предимство.
- Опит в работата с хотелски софтуер Clock Evolution.
- Умения за водене на електронна кореспонденция (E-mail), компютърна грамотност и основни умения за работа с офис техника.
- Валидно свидетелство за управление на МПС категория В ще се счита за предимство.

За да кандидатствате по тази обява, моля изпратете подробно CV на български език, както и актуална снимка. Кандидатурите Ви ще бъдат разглеждани при пълна конфиденциалност.
Ще се свържем с одобрените кандидати за насрочване и провеждане на интервю.



Кандидатствай
Преглеждания: 834
Още обяви в Bazar.BG
Цена
Заплата:
950 лв
Кандидатствай
ХАМА ЕООД
В Bazar.BG от 05 май 2020г.
Последно активен 22 февруари 2023г. в 16:15 ч.
1 обява на потребителя
Съобщи за нередност!