В Bazar.BG от 28 февруари 2023г.
Последно активен 14 март 2023г. в 14:55 ч.
Ние сме „АСО ТРЕНД" ООД - специализирано счетоводно предприятие с над 20-годишна история. Предлагаме професионални финансово-счетоводни услуги на български и международни компании от различни сфери на икономиката. Разполагаме с висококвалифициран екип от специалисти висше образование в областта на счетоводството. Политиката ни е насочена към детайлно отношение, коректност и внимание към всеки наш клиент.
В момента желаем да присъединим към нашия екип СЧЕТОВОДИТЕЛ.
Вашите задължения:
• Съставяне, обработка и съхранение на финансово-счетоводни документи при спазване на нормативните и вътрешно-фирмени изисквания;
• Обработка на първични счетоводни документи в счетоводен софтуер;
• Текущо следене на движенията по счетоводните сметки;
• Изготвяне на месечни справки-декларации по ЗДДС;
• Изготвяне на текущи и периодични справки;
• Работа с електронен подпис;
• Ежедневна работа със счетоводен софтуер, MS Office пакет, електронна поща, Adobe Acrobat, интернет и други софтуерни приложения;
• Участие в подготовката и изготвянето на междинните и годишни счетоводни отчети;
Нашите изисквания за вашите професионални знания и умения:
• Висше икономическо образование, специалност „Счетоводство” (предимство е средно специално образование специалност „Счетоводство”). Длъжността е подходяща и за студенти в горни курсове на специалност "Счетоводство";
• Познаване на счетоводното и данъчното законодателство и счетоводните стандарти;
• Компютърна грамотност – Office приложения, специализиран счетоводен софтуер, интернет;
• Стаж по специалността ще се счита за предимство.
Личните ви качества, които ценим:
• Да сте организирани, прецизни и отговорни;
• Да сте мотивирани да напредвате в областта на счетоводството и да усвоявате нови знания и умения;
• Да умеете да се концентирате;
• Да сте лоялен и коректен човек;
Очакваме от вас:
• Качество на извършваната работа и изпълнение на задачите в срок;
• Отговорност и лична ангажираност към работния процес;
• Прецизност, комуникативност и умение за работа в екип;
• Умение за вземане на самостоятелни решения при възникнали проблеми;
• Способност за предлагане на нови идеи и решения.
Защото смятаме, че хората са най-ценният ни актив, ние предлагаме:
• Интересна работа, свързани с множество професионални казуси;
• Възможност за натрупване на ценен професионален опит в областта на счетоводството и данъците;
• Гъвкаво работно време с нефиксирани начало и край на работния ден;
• Много добри условия на работа и заплащане, както и отлично техническо оборудване (компютър с два монитора и периферия);
• Възможност за дистанционна работа (хибриден модел);
• Петдневна работа седмица, без извънредни часове;
• Допълнителни дни платен отпуск, обвързани със стажа в компанията;
• Добавка на ваучери за храна;
• Допълнително здравно осигуряване (пакет Престиж);
• Великденски и Коледни бонуси;
• Подарък/бонус „Рожден ден“;
• Годишни бонуси, обвързани с доброто представяне на служителя и справяне с поставените задачи;
• Работа в спокойна, ведра и приятелски настроена среда и сплотен колектив.
• Организиране на фирмени събирания и партита
Ако смятате, че сте идеалния кандидат за тази позиция и проявявате интерес към нашето предложение, моля изпратете автобиография. Всички документи ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност и подлежат на специален режим на защита, съгласно изискванията на ЗЗЛД. Всички кандидати, одобрени по документи ще бъдат поканени на интервю.