В Bazar.BG от 02 март 2023г.
Последно активен 09 март 2023г. в 13:55 ч.
Дизайнерски хотел в центъра на София, търси да назначи служител/ка на длъжност Администратор/ка.
Основни отговорности:
• Водене на кореспонденция и правене на резервации;
• Посрещане, настаняване и обслужване гостите на хотела в съответствие с фирмената политика;
• Водене на документация в съответствие със законовите норми;
• Информиране на гостите за всички услуги, които предлага хотела;
• Комуникация с гостите на хотела, приемането на техните изисквания;
• Комуникация с прекия ръководител относно организирането на работния процес, контрола и изпълнението на всекидневните задължения;
Изисквания:
• Говорим и писмен английски език;
• Втори език се счита за предимство;
• Познаването и работа на Клок хотелски софтуер е предимство;
• Умения за работа в екип;
• Организационни и аналитични умения;
• Адекватна реакция при възникнали казуси, както и способност за вземане на решения;
Ние предлагаме:
• Трудов договор;
• Добро възнаграждение;
• Възможност за обучение;
• Приятна атмосфера на работа в млад и динамичен екип;
• Социални придобивки;
Моля, изпратете автобиография с актуална снимка.
Данните на кандидатите са лични и ще бъдат защитени по смисъла на ЗЗЛД. За интервю, ще се свържем само с одобрените по документи кандидати. Всички кандидатури ще бъдат разглеждани при стриктна конфиденциалност и съобразно Общия регламент за защита на личните данни (GDPR).