Работа за
Организатор – ремонт и поддръжка
В HRS вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса.
Ние сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата за тях работа.
За наш партньор, утвърден като една от водещите компании в производството на млечни продукти, търсим да назначим:
Организатор – ремонт и поддръжка
Основни отговорности:
- Отговаря за техническото състояние на машините и сервизни съоръжения;
- Планира, организира и ръководи техническата дейност на поверените му цехове;
- Изготвя планови ремонти на оборудването и контролира тяхното изпълнение;
- Разработва графици за ремонт и графици за работа на служителите съгласно производствената програма;
- Създава и поддържа база данни и контролира нейното своевременно и коректно попълване.
Компанията предлага:
- Атрактивно възнаграждение с пълни осигуровки;
- Отлични условия на труд в екип от професионалист;
- Редовна смяна: 08:00ч. – 17:00ч.;
- 200 лв. ваучери всеки месец отделно от възнаграждението;
- Осигурен транспорт до и от работно място;
- Постоянна заетост с възможност за развитие в утвърдена компания.
Изисквания:
- Завършено висше техническо/ инженерно образование;
- Минимум 2-годишен предишен работен опит на сходна позиция;
- Предишен опит в поддръжката на топлообменни съоръжения и инсталации, тип пастюризатори и охладители;
- Предишен опит в ръководенето на персонал ще се счита за предимство;
- Компютърни умения на високо ниво ( MS Office, World, Excel);
- Отговорност, коректност и прецизност.
При проявен интерес, моля, изпратете Вашата автобиография.
Само предварително одобрени кандидати ще бъдат поканени на интервю.
Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.
HRS Bulgaria притежава лиценз от Националната Агенция по Заетостта с № 2361/15.09.2017