В Bazar.BG от 09 март 2023г.
Последно активен 09 март 2023г. в 16:00 ч.
Стартъп Мастърс ООД е агенция за дигитален маркетинг с клиенти от цял свят. Предлагаме пълен пакет услуги в изграждането на бизнеси в дигиталната сфера като планиране и изработка на уебсайтове и онлайн магазини, бизнес и маркетинг стратегия, дизайн, реклама в социалните мрежи, Google и имейл маркетинг. Работата в компанията е динамична и отговорна.
За позицията се търси организиран човек с желание за работа.
Търсим личност със способност и желание да разбира и научава бързо, и да работи ефективно.
Основни задължения и отговорности:
- съставяне и проследяване на график за срещите и задачите на ръководителя;
- организиране на срещи, мероприятия и събития;
- Посреща и настанява гости в офиса.
- Грижи се за офиса, зареждане на кафемашина и груги уреди
- Наблюдава и поръчва консумативи за офиса когато има нужда
- Организира и наблюдава комуникацията с клиенти и потенциални клиенти по имейл и телефон
- обработка на изходящата и входяща поща - писмена и електронна;
- работа с инструменти за проследяване работата на екипа, наблюдение на задачите и комуникация с маркетинговия директор при необходимост от действие или проблем
- осигуряване на необходимата за ръководителя информация и документи;
- изпълнение на всички други, пряко възложени задачи от маркетинг директора;
Изисквания:
- отлична компютърна грамотност;
- Отлично владеене на английски език – писмено и говоримо;
- организираност и дисциплинираност;
- много добра адаптивност;
- умение за работа в екип;
- Умения за водене на бизнес кореспонденция на български и английски език;
- Отлични презентационни и комуникативни умения;
- Умения за организиране и приоритизиране на задачите;
- Отговорност и внимание към детайлите;
- Отлични умения за работа с MS Office и Google Drive, Email;
- много добри комуникативни умения;
- Проучване на зададена тема, извличане на информация от комуникация, срещи, документи или други;
- професионален опит като секретар или личен асистент ще се счита за предимство;
- владеенето на втори език - предимство;
- шофьорска книжка - предимство;
- предишна работа в дигитална агенция се счита за голямо предимство;
Компанията предлага:
- работа на трудов договор;
- дългосрочна реализация;
- добро възнаграждение;
- възможност за професионално израстване и повишаване на квалификацията;
Ако имате желание да станете част от нашият екип, моля изпратете CV заедно с актуална снимка.
На интервю ще бъдат поканени само одобрените кандидати!
Вашата кандидатура ще бъде разгледана при спазване на пълна конфиденциалност и според изискванията на ЗЗЛД.
Заплата 2000лв бруто (1550лв нето)