Работа за
Администратор
Посреща и настанява гостите на хотела. Следи за регистрирането им и оказва съдействие по време на престоя.
Изготвя справки за освобождаването на стаите, както и графици за тяхното почистване и зареждане.
Води и приключва сметки на клиентите за основни и допълнителни услуги.
Отчита касова наличност.
Приема телефонни обаждания и заявки.
Изпълнява други конкретно възложени задачи, свързани с длъжност.
Изисквания:
Добро владеене на английски език. Втори чужд език е предимство.
Компютърна грамотност, опит с програмен продукт Clock Evolution- предимство.
Умение за работа в екип.
Качество и бързина при обслужване. Отговорно отношение към работния процес.
Приветливост, любезност и отзивчивост.
Предишен опит като администратор е предимство.
Образование в областта на хотелиерството и туризма е предимство.
Компанията предлага:
Трудов договор.
Работно време по график- дневни и нощни смени.
Основно възнаграждение+ социални придобивки.
Приятна работна среда.
Ако нашето предложение представлява интерес за Вас, моля изпратете автобиография и актуална снимка.
Одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.
Предоставените от Вас данни са личи и попадат под специална защита по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.