В Bazar.BG от 21 януари 2020г.
Последно активен 21 ноември в 12:50 ч.
ОФИС ЕКСПРЕС е водеща компания в България за онлайн търговия и доставка на офис консумативи, офис мебели, столове и IT техника. Компанията е наложена на българския пазар като предпочитан доставчик на цялостни офис решения, насочени към корпоративния сектор.
Ние разбираме, че успехът се дължи на интелигентен и сплотен екип и затова се стремим да изградим дългосрочни взаимоотношения с мотивирани личности, които да приобщим към ценностите на компанията.
Ако вярвате в собствените си възможности, ако имате желание да се развивате в сферата на финанси и счетоводство, очакваме Вашето предложение за позиция
\"ОПЕРАТИВЕН СЧЕТОВОДИТЕЛ\" - без професионален опит
Ако сте високо мотивиран, с желание за развитие и компетентности в областта на счетоводство и финанси, вие ще бъдете успешен член на нашия екип.
ВИЕ ПОЛУЧАВАТЕ:
- Професионална практика в сфера от бизнеса, в която желаете да се развивате;
- Ментор, който да ви въведе в процесите и организацията на работата и фирмата;
- Обучение - въвеждащо и надграждащи;
- Динамичен и разнообразен работен ден;
- Конкурентно възнаграждение и пълни осигурителни права;
- Ваучери за храна, карти за свободното време Мултиспорт, допълнително здравно осигуряване и др.;
- Предизвикатeлна длъжност и възможности за развитие в национална компания;
- Работно време- осемчасов работен ден, 5 дневна работна седмица, почивни дни - събота, неделя и празнични дни.
- Удобна офис локация - бул. История Славянобългарска 21
- Безсрочен трудов договор.
Позицията включва обучение и практика, свързани със:
• Счетоводни дейности, обработка на първична информация и други официални счетоводни документи и регистри;
• Въвеждане и обработка на информация;
• Изготвяне на справки и отчети в Excel и ERP;
• Контактуване със свързани със счетоводната дейност институции;
• Контактуване с клиенти, относно счетоводни и документални въпроси.
Имате предимство, ако сте:
- Точни, организирани и отговорни личности;
- Имате желание за работа в сектор \"Счетоводство и финанси\".
- Опит не е необходим.
- Желание за развитие, обучение и нови умения;
- Възраст до 29 години, включително. Позицията е по „Развитие на човешките ресурси“.
- Завършено образование (дипломиран специалист) - средно или висше, с икономическа или техническа специалност. С предимство ще се разглеждат кандидати завършили специалност Счетоводство и контрол;
- Отлична компютърна грамотност – Word, Excel, бази данни;
Очакваме Вашите документи:
- подробна автобиография,
- актуална снимка,
- телефон за обратна връзка.
Контакт ще бъде направен с всички кандидати, отговарящи на изискванията за позицията.
Предоставените данни се използват само за целите на подбора и са защитени според ЗЗЛД.