Лили Иванова – Предупреждение - ВТА 10652 - Детелина, Бялата птица, Маргарита, Заклинание и др
Лили Иванова – Предупреждение - 1981г.
Балкантон – ВТА 10652
при интерес пишете на лични
отговарям бързо
01. Предупреждение - м.Т. Русев, т.Д. Дамянов, ар.Иван Кутиков
02. Посвещение - м.Ал. Йосифов, т.Димитър Точев, ар.К. Драгнев
03. Златен ключ - м.М. Аладжем, т.Георги Начев, ар.Иван Пеев
04. Бялата птица - м.ар.Иван Пеев, т.Асен Ошанов
05. Маргарита - м.ар.Митко Щерев, т.Христо Ясенов
06. Обич за омраза - м.ар.Митко Щерев, т.Дим. Керелезов
07. Заклинание - м.Ал. Йосифов, т.Павел Матев, ар.К. Драгнев
08. Огън за двама - м.З. Попова, т.Йордан Янков, ар.Иван Пеев
09. Ако изчезнеш - м.Тончо Русев, т.Н. Захариева, ар.Асен Гаргов
10. Разсъмване - м.Ал. Йосифов, т.Павел Матев, ар.К. Драгнев
11. На сбогуване - м.Тончо Русев, т.Д.Дамянов, ар.Асен Гаргов
12. Детелина - м.ар.Асен Гаргов, т.Асен Ошанов
Лили Иванова е българска поп певица.
От 1961 г. развива непрекъсната изпълнителска и концертна дейност, записва песни и албуми, има медийни изяви, участва в телевизионни програми, снима се във видеоклипове. В знак на уважение за приноса си към българската популярна музика понякога е наричана „Примата на българската естрада“
„Предупреждение“ е студиен албум на Лили Иванова, издаден през 1981 година от звукозаписната компания „Балкантон“. Албумът се състои от общо 12 песни. Песента „Детелина“ е най-големият хит от този албум, следвана от „Бялата птица“ и „Предупреждение“.
Лили Иванова започва кариерата си предимно с популярни за времето си италиански, френски и други чужди песни, като бива смятана за добра имитаторка на стила на Рита Павоне. Въпреки това още в първите години на своята професионална работа започва да се насочва основно към български авторски песни. В кариерата на повечето професионални изпълнители от епохата на социализма голяма роля играе държавната структура „Концертна дирекция“, тъй като тя е мениджър и импресарио на певците, като им осигурява връзка с композитори, текстописци и музиканти, които да създават творчество за тях, а едновременно и ги ангажира за участия. По този начин веднага след като певицата добива известна популярност, тя получава възможност да ѝ бъде създаден индивидуален репертоар, като това допринася за изграждането на собствен певчески стил. Стилът ѝ е характерен, с подчертаната лиричност и мелодичност на музиката. Музиката ѝ през 60-те и 70-те години често е със сложни и богати оркестрации, драматични преходи между тихи и силни моменти, изпълнявана нерядко с духов бенд, струнен оркестър, ритмична секция, електрически китари, с акценти на пиано или хамонд-орган и беквокали (понякога хорови), осезаема реверберация в гласа на изпълнителя. Впоследствие с отминаването на модата на този стил, певицата изпълнява музика, съпроводена със звука най-вече на електрически инструменти. След 2000 г., особено при живите си участия, песните, изпълнени върху звука на предварително записани синбекове, биват редувани с изпълнения, съпроводени от няколко инструмента – основно пиано, цигулка, китара и саксофон. Певицата
нееднократно в кариерата си заявява колко е важен за нея и какъв
приоритет отдава на стойностния текст. Тя изпълнява основно поп песни, написани от български композитори и текстописци. Също така присъстват и песни на руски, английски, немски, френски, турски, испански, италиански, румънски език и иврит, които изпълнява предимно на турнетата си в чужбина. Съгласно прокарваната идеологическа политика, дори и чужди песни е било препоръчително (макар и не напълно строго спазвано) да се пеят на български език, поради което певицата има множество кавър версии на известни песни, станали популярни на запад от Желязната завеса, което е обичайна практика за цялата популярна музика от периода преди 1989 г.).
още обяви в профила Грамофонче