Доставка с Еконт

Работа за Консултант за подбор на персонал → Обява 46135727

Работа за Консултант за подбор на персонал
гр. София Наблюдавай

Публикувана/обновена на 13 юни в 08:43 ч.

Xoom Recruitment S.R.L.

Работата от разстояние е мечта за мнозина и в Xoom Recruitment успешно съчетаваме работа от дома и международна работа. Пресичаме граници, за да предоставим високоспециализирани услуги за таланти на малки, средни и големи работодатели от 10 различни локации в Европа и Азия на клиенти в 18 държави. Вие сте отборен играч, лоялен към колегите си, който обича да говори с нови хора и не се страхува да поема предизвикателства? Ние сме агенция за търсене на таланти, която цели да свърже работодатели в Европа от различни индустрии като строителство, хотелиерство, производство, красота и уелнес, почистване, производство на храни, куриерски услуги и доставка, електронна търговия, опаковане, грижа за домашни любимци, енергетика и минно дело, корабостроене, дори turnkey solutions. Търсим енергични консултанти по подбор на персонал да се присъединят към нашия екип - тези, които биха искали да оставят офиса зад себе си, но все пак да усещат вълнението и да се радват на щедри бонуси, които предлага индустрията за подбор на персонал. Искаме да поговорим с тези от вас, които се интересуват от работа от разстояние с поддържащ многонационален екип, целящи да станат истински експерти в продажби, маркетинг, подбор на персонал или човешки ресурси. Ще наблюдаваме и подкрепяме вашия преход от съвършенство към супер съвършенство.

Какво ни определя? Xoom Recruitment е процъфтяваща компания за подбор на персонал, която в момента си партнира с амбициозни компании, за да им помогне да идентифицират изключителни таланти. Дългосрочното мислене е вградено в нашата ДНК. Помагаме на нашите клиенти да намерят най-ценния си актив - хората. Нашите ключови отличителни черти? Доброта, индивидуален подход, дългосрочни решения и съвършенство. Вие сте ключът към успеха на Xoom Recruitment и ние ще инвестираме във вашето развитие, за да ви помогнем да максимизирате своя напредък и растеж.

За вас и вашата роля: Може би сте завършил или някой, който търси да започне кариера в подбора на персонал. Или сте започнали кариерата си в подбор на персонал, продажби или управление и търсите ново предизвикателство. Ежедневната рутина ще включва множество обаждания и видео срещи с клиенти и вашия екип, срещи с клиенти на живо и редовни офисни/административни задължения, за да ни помогнете да поддържаме чист запис на нашите дейности. Ако сте суперзвезда в продажбите, ще се уверим, че административните задачи не затъмняват вашия блясък и ще ви подкрепим да се съсредоточите върху това, което правите най-добре. Ще се свързвате с потенциални клиенти по телефона и ще отваряте нови врати за нашата агенция. За всеки нов клиент, който привлечете, ще бъдете възнаградени. Ще очакваме да работите с нас по месечни и периодични стратегически планове - и да ги прилагате на практика. Ако сте водени от амбиция и се възхищавате на управлението на екип, ще имате свободата да формирате собствен екип. Тези от вас, които пасват на нашата компания като ръкавица - могат да очакват бързо израстване и заемане на ролята на лидер на екип или регионален мениджър.

Изисквания:

  • минимум 1 година опит в агенция за подбор на персонал или в продажби и маркетинг, телемаркетинг
  • перфектно владеене на родния ви език и отличен английски (говорим и писмен)
  • превъзходни организационни умения
  • уверено отношение
  • силна работна етика
  • страст към кариера в подбора на персонал
  • интерес към финансите
  • интелектуално любопитство
  • ярка, ангажираща, харизматична личност
  • внимание към детайлите и изследователски умения
  • професионализъм

Ползи:

  • Високопроизводителна среда, където приемаме работата си сериозно
  • Персонализирано обучение от нашия вътрешен екип за представяне и развитие
  • Конкурентна заплата и структура на комисионите
  • Служебен телефон и лаптоп след постигане на първоначалните цели

С глобални офиси в Лондон, Загреб, Букурещ, Дубай, Доха, Дака, Катманду и Ню Делхи, ние също така можем да предложим възможности за международни командировки и преместване на определени членове на екипа. Ние променяме играта и искаме да я промените с нас. Ако хората са в центъра на всичко, което правите, и искате да работите в среда, където наистина можете да бъдете себе си, свържете се с нас.

Нашата култура: Стандартният ни работен график в офиса включва пет дни в седмицата, което отразява нашия ангажимент към сътрудничеството и личните взаимодействия. Въпреки това, предлагаме и гъвкави условия, позволяващи на служителите възможност за работа на непълно работно време, свободна практика, за да подкрепим нашите колеги в постигането на здравословен баланс между работа и личен живот, като същевременно осигуряваме непрекъсната продуктивност и ангажираност.

Направете първата стъпка, като изпратите кандидатурата си чрез портала за работа или като споделите своето CV по имейл на [email protected] Разберете повече за нас на нашия уебсайт на www.xoomrecruitment.com



Кандидатствай
Преглеждания: 81
Още обяви в Bazar.BG
Цена
Заплата:
1 800 лв
Кандидатствай
Xoom Recruitment SRL
В Bazar.BG от 10 юни 2024г.
Последно активен 10 юни в 08:50 ч.
1 обява на потребителя
Съобщи за нередност!