Автор:Филип Котлър,Дипак Джайн,Сувит Месинси
Издателство:Класика и стил
Година:2003
Страници:196
Корица: твърда корица
Състояние:много добро
Еволюцията на маркетинга описва задължителната трансформация, която трябва да претърпи маркетингът, а и всяка организация, която се конкурира на нашия пазар, управляван от клиента и задвижван от технологията. Изисква се фундаментално преосмисляне на корпоративната стратегия, което да позволи непрекъснато да се създава и предоставя изключителна стойност на клиента на пазара като място и като пространство. Тази трансформация определя маркетинга като лидер при оформянето и прилагането на новата стратегия.
Средството за постигането на тази цел се крие в една съвсем нова маркетингова парадигма, която авторите наричат холистичен маркетинг – динамична концепция, произхождаща от електронната свързаност и взаимодействие между фирмите, техните клиенти и сътрудници.