Man Tga euro5 Тръбен път
Камионът съм го докарал лично преди 10г. от Германия - от първи собственик и съм го карал/поддържал само аз. За поддръжката не са жалени средства и всичко по камиона работи изрядно въпреки годините и километрите. През последната година са сменени: Съединител + маховик + соленоид на ретардера и ремонтен к-т AStronic+помпа на съединителя. Нови преди амортисьори с възглавниците , нови предни спирачни апарати с накладки , нови тампони на Х-щангата , лястовицата и на стаб щангата. Нови амортисьори на 2-рия мост , нова помпа и цилиндър на кабината. Двигателя е D26 440к. с. с АСК ZF 12 - най-здравата комбинация. Кабината е богато оборудвана с хладилник , печка , маса , 2 легла, 2 подлакътника. Интардера работи страхотно с 6 степани и автоматична памет, автопилот , ксенон и много други. 3-те моста са на възглавници. Много добри гуми , нови акумулатори. Този камион ми беше основен за бизнеса и винаги е поддържан на макс. Има външни забележки по кабината (гнило на шофьорската врата и счупена дясна степенка в задния край) Агрегата е термокинг обслужен и работещ на ток и на нафта. Фургона е Шмиц без забележки с 6 линии тръбен път за превоз на животни.
//www.youtube.com/embed/e0F06dvJ6TQ
Преглеждания: 14
☆
☆
☆
☆
☆
Оценка 0 от 0 глас.