Маркетингови ходове - Филип Котлър, Дипак К. Джайн → Обява 48714574

Маркетингови ходове - Филип Котлър, Дипак К. Джайн
гр. Сливница, София област Наблюдавай

Публикувана/обновена днес в 12:38 ч.

Състояние
Използвано
Доставка
Купувача
Подчертавано на места. Много добре запазена книга.

За изданието
  1. Издателство
    Изток-Запад
  2. Град на издаване
    София
  3. Година
    2015 г.
  4. Език
    Български
  5. Страници
    240
  6. Корици
    Твърди
  7. Категория
    Маркетинг, реклама и PR

Нов подход към възможностите за печалба, растеж и обновяване.

"В днешно време пазарите се променят бързо. Клиенти, чувствителни към измененията в цените, нови конкуренти, нови канали за дистрибуция, нови канали за комуникация, интернет, мобилна търговия, глобализация, дерегулация, приватизация... списъкът е безкраен. Променят се не само пазарите, а и технологиите, които ги поддържат - електронна търговия, електронна поща, мобилни телефони, автоматизация на продажбите и маркетинга, кабелна телевизия, видеоконференции. Абсолютно наложително е фирмите внимателно да обмислят революционните последици от тези нови технологии."
Филип Котлър, Дипак К. Джайн, Сувит Месинси

Интернет, глобализацията и свръхконкуренцията принуждават компаниите да премислят пазарните си стратегии и маркетинговите си операции, за да са конкурентоспособни при безпрецедентните промени в икономиката, които се осъществяват пред очите ни. Недостигът на клиенти, а не на продукти води до издигането на маркетинга като основен двигател на стратегическото планиране и инфраструктурната ефективност. Маркетингът вече не е ефективен, погледнат само като звено, чиято дейност е да освобождава дадена компания от нейните продукти или услуги. Световноизвестният маркетингов специалист Филип Котлър и неговите съавтори са категорични: компаниите трябва да разширят своите маркетингови концепции до една холистична рамка, в която компаниите и техните сътрудници да са способни умело да оценяват нови възможности за създаване на стойност и да са в състояние да доставят продукти, услуги и преживявания, които могат по-точно да паснат на индивидуалните изисквания на техните клиенти. Провокирайки начина ни на мислене, тази книга показва как да бъде изградена маркетингова платформа около изследването, създаването и доставянето на оптимални качества за клиента, сътрудниците и самата компания.

Преглеждания: 4
Другите търсят също
Препоръчани за теб
Цена
Цена:
12 лв
233 рейтинг
Книгите на Митака е онлайн
В Bazar.BG от 17 ноември 2018г.
6089 обяви на потребителя
Съобщи за нередност!