двигател за велосипед 80 кубика → Обява 49240985

двигател за велосипед 80 кубика
гр. Исперих, Разград Наблюдавай

Публикувана/обновена днес в 09:46 ч.

Състояние
Ново
Доставка
Купувача
Вид
Други
Пълен комплект двигател 80 cmc 2 ПЪТИЗаконите варират от държава до държава и град до град. За пълни правни подробности се свържете с местните държавни и / или градски власти. Крайният потребител или монтажник става производител на превозното средство и поема цялата законова отговорност.* Можем да осигурим срещу заплащане инсталирането на комплекта върху велосипеда (мястото, където ще се извърши сглобяването: Pitesti - Arges). За подробности, моля свържете се с нас.Комплектът се състои от:3.2 конски сили двигател (47 мм отвор на буталото), капацитет на цилиндъра 80 кубМаксимална скорост 80Km / hкарбураторАуспух0.8 литров бензинов резервоарPinion Drive с 44 зъбаСкутер верига за предаванеОбтегач на веригата с лагерЗащита на веригатаФланец на пиньонаЕлектронно запалванеЛост за газта с бутонКран за газЛост на съединителя със заключванещепселПодробности за инсталиране:За да инсталирате двигателя си, са необходими някои технически и механични умения. Някои купувачи могат да завършат работата за 2 часа, докато други могат да отнемат дори 2 дни. В крайна сметка, колкото и време да отнеме, ще получите голямо удоволствие и удовлетворение, като завършите този проект. В същото време ще разберете системата по-лесно и тя ще ви помогне да я поддържате и експлоатирате. Късмет.Най-лесният монтаж може да се извърши върху стандартна 26 ”V-образна рамка с 25 мм тръбен профил. Но той може да бъде монтиран и адаптиран на други велосипеди, но след това трябва да бъде адаптиран към съществуващите условия. Тези двигатели имат и нестандартни рамкови адаптери - овални или с по-голям диаметър, така че двигателят да може да бъде прикрепен към рамката. Дори ако в началото на сглобяването ще отделите повече време за довършителни работи и корекции, вместо това ще осигурите хиляди километри работа без експлоатационни инциденти.1. Монтирайте задвижващото зъбно колело на колелото, както следва:а. Свалете велосипедната веригаб. Развийте гайките, които държат задното колело на вилицатав. Извадете колелото от вилицатаг. Разхлабете зъбния фланец, съставен от 2 гумени пръстена и 2 стоманени полумесецад. Изрежете всеки гумен пръстен веднъж. Много важно! САМО ЩЕ БЪДЕ РАЗРЕЗАНО МЕЖДУ ДУПКА!е. Двата пръстена са монтирани от всяка страна на спиците, така че разфасовките да не са в една и съща посока.ж. Монтирайте зъбното колело на зъбното колело от външната страна, като вкарате винтове (9 бр.) през пиньона, външен гумен пръстен, през спици, вътрешен гумен пръстен, стоманен полумесец, шайби за шайби, плоски шайби, гайки М6 В първата фаза затегнете само всички винтове, без да затягатеч. Предава се на тяхното последователно затягане, без да се затяга до края. Това затягане се извършва постепенно, с еднаква сила, докато всички фиксиращи винтове се затегнат в краяi. Проверете плоскостта на пиньона. Отклонението (наклонът) от вертикалната равнина не може да бъде по-голямо от 1,5 mm. В противен случай регулирайте винтовете, които причиняват отклонениетоj. Монтирайте колелото отново, като вземете предвид центрирането му при затягане на вилицата.2. Инсталиране на двигателя върху металната рамкаДвигателят е монтиран върху металната рамка на велосипеда.Ако рамката има кръгло сечение и малък диаметър, тогава ще се използват крепежните елементи, с които е оборудвана от производството.В случай на друг тип рамка ще се използва винтът с удължителната плоча. По принцип вертикалната лента е с кръгло сечение, така че да не създава проблеми при фиксирането. Удължителният винт ще се използва за обичайната лента (предната). Ще бъде направено предварително сглобяване (с изпускателната тръба), така че да се определи оптималното положение на двигателя върху рамата. Също така следвайте положението на задвижващото зъбно колело, така че слотът в капака му да е разположен така, че да позволява монтирането и работата на веригата на зъбните колела.а. След маркиране на предната точка на затягане (в случай на рамка с голям диаметър), в рамката ще бъде направен отвор, така че да може стягащият винт да премине през удължението.б. Прикрепете предната монтажна плочав. Свалете предния полумесец на двигателяг. Прокарайте монтажните болтове на двигателя през отворите на монтажната плочад. Шайбите Grover, ножовете и гайките M6 се вкарват и след това се затягат с еднаква сила и симетрично. Последното позициониране на двигателя ще бъде направено така, че двигателят да е центриран в оста на рамката.е. проверява се дали отработените газове докосват рамката или фланеца, както и дали е монтиран в контакт с педалите. Ако възникне една от ситуациите, двигателят ще бъде преместена така, че да премахне тези неудобства.препоръкаГумените втулки могат да се използват за елиминиране на вибрациите, но също и на плъзгането на двигателя по рамката. По същото време също така избягвайте да повредите боята върху рамката.Ако е необходимо, могат да се поставят шайби или дистанционни елементи между монтажната плоча и рамката, така че затягането на гайките да е по-лесно.3. АуспухПроверете дали ауспухът докосва рамката или фланеца, както и дали е монтиран, влиза в контакт с педалите. Ако възникне една от ситуациите, двигателят ще бъде преместена така, че да премахне тези неудобства.Монтирайте изпускателната система, като избягвате контакт с рамката, монтажните фланци или двигателя. В противен случай двигателят се препозиционира. Използвайте уплътнението на отработените газове, както и плоските шайби и грунд.4. Сглобяване на карбуратораМонтирайте карбуратора на всмукателната тръба. Затегнете задържащия винт на задържащата скоба на връзката на входящата тръба на карбуратора. Монтирайте карбуратора с тръби за всмукване на въздух надолу5. Фиксиране на органите за управление на кормилотоПреди да монтират кабелите, ризите им могат да се свалят и кабелите да се намажат с вазелин, след което да се вкарат обратно в ризите им.а) Поставете дросела от дясната страна. Разхлабете капака, закрепен с 2 винта, и по този начин го поставете върху дръжката на кормилото. Горният капак съдържа щифт с ролята на фиксиране и предотвратяване на въртенето на опората на лоста. Проверете позицията на този щифт върху кормилото, маркирайте отвора и пробийте с бормашина и бормашина. След като се даде този отвор, горният капак на лоста може да се монтира и двата винта да се затегнат. Свободният край е фиксиран към капака на карбуратора.b. Монтирайте лоста на съединителя от лявата страна, така че да влизат както спирачката, така и гумената дръжка.Прикрепете крайната част към свободния край на кабела на съединителя, като затегнете винта. Той е позициониран върху кабела, така че управляващият прът вече няма степен на свобода и вече не се усуква около вала. Ако не се настрои правилно, когато се задейства лостът на съединителя, двигателят няма да се откачи и ще остане трайно закрепен към зъбното колело на предавката.6. Закрепване на резервоара за гориво към рамкатаПрикрепете резервоара за гориво към горната хоризонтална рамка към кормилото. Както в случая на фиксиране на двигателя, могат да се използват гумени втулки. Затегнете 4-те фиксиращи винта, като вземете предвид подчертаването на възможните контролни кабели на велосипеда. Захранващият клапан е фиксиран към захранващата тръба заедно с уплътнителното уплътнение. Допълнителни уплътнения могат да се използват, ако ситуацията го изисква.7. Електронно устройство за запалванеЕлектронното запалване е фиксирано върху рамката на велосипеда. Ще се вземе предвид, че има достатъчно кабел за захранване на свещта от двигателя. За фиксиране можете да използвате металния фланец в комплекта или бърз пластмасов фланец, преминал през фиксиращите отвори на електронното изгаряне. Ще се счита, че се поставя възможно най-далеч от двигателя, за да се намали преносът на топлина от двигателя.8. Сглобяване на щепселаВ този момент свещта се отстранява, ако е монтирана на двигателя. Това може да бъде премахнато с помощта на гаечния ключ от комплекта.Свещта ще бъде сглобена САМО в края на инсталацията, като се използват следните стъпки:Ако свещта има капак отгоре, тя се отвива и отстранява, за да може свещта да се постави в главата на свещта. Ако не го направите, това може да доведе до унищожаване на записа.9. Монтаж на обтегачаМонтирайте обтегача на веригата върху хоризонталната вилка, като оставите опъващото колело в минимално положение.Отстраняване на капака на зъбното колелоОтстранете капака, в който се намира пиньонът на задвижването. Разхлабете 3-те винта с права отвертка.Сглобяване на веригатаМонтирайте веригата на пиньона на задвижването. Това става с помощта на гаечния ключ, който върти вала на двигателя. В същото време веригата се навива. Другият край се случва над зъбното колело на колелото, но също и над обтегача. По този начин може да се изчисли необходимата дължина на веригата.Имайте предвид, че отворът за затваряне също е поставен със сигурност.Намаляване на размера на веригатаДължината на веригата е намалена. След като е маркиран до необходимата дължина и отстраняването от зъбните колела, болтовете се отстраняват. Може да се използва дорник 3 мм, втулка и чук. Повторете стъпката за сглобяване на веригата. Предпазният отвор е вмъкнат, както и предпазителят.Регулиране на обтегачаПовдигнете обтягащото колело до необходимото положение, така че веригата да е опъната достатъчно, но не прекалено силно. Затегнете болтовете, закрепващи обтегача и опъващото колело.Последни проверкиНаправете няколко движения напред и назад на велосипеда с изтегления лост на съединителя, за да видите равнината на веригата с 2-те зъбни колела, но също и с опъващото колело. Ако ситуацията го изисква, компонентите с проблема се коригират.ПодробностиSKUN80180КатегорииДвигател за 2-тактов велосипед (Бензинов)Тегло10.45 kgБранд
Преглеждания: 4
Другите търсят също
Препоръчани за теб
Популярни търсения: двигател за велосипед двигател
Цена
Цена:
235 лв
Mehmed Osman
В Bazar.BG от 25 ноември 2016г.
Последно активен днес в 09:46 ч.
76 обяви на потребителя
Съобщи за нередност!