За наш клиент в сферата на туризма
търсим амбициозен и ентусиазиран служител, който да се присъедини на позиция:
СТОКОВЕД към хотели
Oсновни
отговорности:
- Въвеждане на
фактури за храни и напитки в складова програма; - Изписване на
ежедневни протоколи за закуска и храна за персонала; - Импорт на
продажби от ресторант и мероприятия по складови програми; - Въвеждане и
отчитане на рецепти в складова програма; - Ревизии на
ресторант, кухня и мини бар ежемесечно; - Ревизии на бельо
на хотелите на всеки три месеца; - Въвеждане и
отчитане на резултати от ревизии.
Какво предлагаме:
- Трудов договор и
петдневна работна седмица; - Отлично
възнаграждение, реално осигуряване и въвеждащо обучение; - Допълнителни
бонуси при увеличен обем работа и висока заетост на хотелите; - Ваучери за храна
на стойност 200 лева; - Безплатно
изхранване по време на работната смяна.
Основни изисквания:
- Завършено средно
образование; - Предишен опит на
същата или подобна позиция през последните две години; - Добри компютърни
умения; - Мотивирана и
отговорна личност с желание за работа в екип и стремеж към постоянно
усъвършенстване; - Отговорност,
организираност, честност и самостоятелност; - Познаване на
нормативните изисквания в съответствие с дейността.
Ако позицията представлява интерес за Вас, изпратете автобиография.
Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.
Експерт Бизнес Адвайзърс ЕООД притежава лиценз от Националната Агенция по Заетостта с № 3746 от 21.05.2024г.
.