Работа за Експерт ТРЗ / Оперативен счетоводител → Обява 49557781

Работа за Експерт ТРЗ / Оперативен счетоводител
гр. София Наблюдавай

Публикувана/обновена на 18 март в 17:34 ч.

Балкантел ООД е инженерингова компания, специализирана в изследователска и развойна дейност, производство и интегриране на технологии за критичната инфраструктура.

С над 30-годишен инженерен опит и в партньорство със световни технологични лидери, компании от САЩ и Европа, ние сме изпълнили проекти от международно значение, като например:
- Първата национална цифрова мрежа по оптика
- Модернизация на военни и цивилни летища в съответствие със стандартите на НАТО и ICAO
- Системи за сигнализация и телекомуникации на високоскоростни железопътни отсечки
- Единно радио-покритие за осигуряване на защитата на въздушното пространство
- Първата цифрова комуникационна мрежа на РВД - BULATSA

Готови ли сте за нови предизвикателства? Кандидатствайте сега и проверете дали притежавате необходимите качества!

Експерт ТРЗ / Оперативен счетоводител

Отговорности:

• Изпълнява ежедневни оперативни задачи по осигуряване на счетоводния документооборот - приема, проверява и обработва първични счетоводни документи (фактури, авансови отчети, каса, банка, дълготрайни активи и др.)
• Обработва банкови и касови документи
• Изготвя ДДС декларации
• Извършва счетоводно отчитане по дейността на дружеството с оглед спазване на процедурите и сроковете за отчети, баланси и справки
• Отговаря за процеса по администриране на служителите, съгласно трудовото и данъчно-осигурителното законодателство, свързан с изготвяне на трудови и граждански договори, допълнителни споразумения, заповеди за прекратяване на трудови правоотношения и др.
• Изготвя и подава в срок необходимата информация към ТП на НАП, НОИ, ИА Инспекция по труда, НСИ и Агенция по заетостта
• Съставя и поддържа трудовите досиета на служителите
• Изчислява месечното заплащане на труда по трудови и извън трудови правоотношения
• Води регистър и обработва всички видове отсъствия на служителите, включително отпуски, болнични листове и др. в специализиран ТРЗ софтуер
• Изготвя и актуализира документи, касаещи персонала (правилници, заповеди, процедури и др.)
• Изготвя всички необходими на служителите документи, свързани с трудовите и извънтрудови правоотношения – документи, удостоверяващи доход, данъчни и осигурителни вноски, трудов и осигурителен стаж, трудова заетост или др.
• Извършва анализ на данни, свързани с възнагражденията и изготвя периодични справки и отчети
• Следи промените в трудовото и данъчно-осигурителното законодателство и прилага тяхното изпълнение, както и оказва съдействие за решаване на трудово-правни и ТРЗ казуси
• Осъществява контакти с ИА Инспекция по Труда, ТД на НОИ, НАП и др. представители на финансови, данъчни и контролни органи, и институции, както и съдейства при извършване на проверки и ревизии
• Подпомага дейността на Главния счетоводител
• Съдейства за изготвянето и своевременното представяне на финансово-счетоводна информация за нуждите на ръководството и останалите отдели в компанията

Изисквания:

• Висше образование със специалност „Счетоводство“, „Финанси“, „Икономика“ или сходно
• Професионален опит – минимум 2 години
• Познаване на трудово и осигурително законодателство
• Добро познаване и практическо прилагане на счетоводни стандарти и данъчни закони
• Много добра компютърна грамотност
• Опит с Бизнес навигатор ще се счита за предимство
• Владеене на английски език – работно ниво
• Отговорност и организираност
• Прецизност в работата и задълженията
• Аналитично мислене и умение за работа в екип
• Комуникативност

20 предимства да се присъедините към Балкантел:

- Световен лидер в секторите Транспорт, Авиация и Отбрана
- Високотехнологични продукти и решения
- Иновативни технологии
- Международни стандарти за професионализъм
- Възможности за кариерно развитие
- Интересни и предизвикателни проекти
- Приятелска и позитивна работна среда
- Конкурентно възнаграждение
- Атрактивна бонусна система
- Вътрешни и външни обучения
- Социални дейности
- Допълнителна здравна застраховка
- Профилактични медицински прегледи
- Карта MultiSport
- Програма „Препоръчай приятел“
- Работен график от понеделник до петък
- Модерно офис пространство
- Свежи плодове и напитки в офиса
- Атрактивни условия и отстъпки за различни продукти и услуги
- Корпоративни събития

Ако се интересувате от тази позиция, моля изпратете CV с актуална снимка. Ще се свържем само с предварително одобрените кандидати.

"Балкантел" OOД гарантира поверителността на кандидатите, според изискванията на Закона за защита на личните данни.

Запознайте се с „Информационното известие за защита на лични данни на служители на „Балкантел“ ООД, публикувано в профила на компанията ни.



Кандидатствай
Преглеждания: 11
Другите търсят също
Препоръчани за теб
Цена
Заплата:
Договаряне
Кандидатствай
Балкантел ООД
В Bazar.BG от 11 октомври 2021г.
Последно активен 12 октомври 2023г. в 14:45 ч.
Съобщи за нередност!