Работа за Консултант счетоводен софтуер → Обява 49557824

Работа за Консултант счетоводен софтуер
гр. София Наблюдавай

Публикувана/обновена на 17 март в 14:09 ч.

Алгос ООД е българска софтуерна компания, която повече от 30 години развива комплексна дейност в сферата на икономическия софтуер както и допълнителни собствени разработки.

Поради увеличеното търсене на нашия финансово-счетоводен софтуер АС2012, се нуждаем от още специалисти – консултанти по поддръжка и внедряване на икономически софтуер.

Изисквания:

  • висше образование - предимство е в област счетоводство или финанси;
  • стаж – минимум 1 година като икономист, счетоводител или придобит опит при внедряване и поддръжка на счетоводен софтуер;
  • добро познаване на Excel;
  • желание и умения за бързо придобиване и споделяне на знания;
  • компютърна грамотност - Основни приложения на MS Office – Word, Excel и т.н.;
  • комуникативни умения;
  • умение за работа в екип;
  • аналитични умения: Способност за логическо мислене и решаване на проблеми, както и внимание към детайлите.

За предимство се счита

  • опит във внедряване на складов/счетоводен софтуер;
  • опит в работа с клиенти;
  • образование в областите: информационни технологии, компютърни науки, икономика и счетоводство;
  • познания или опит в сферата на бюджетното счетоводство;
  • познания или опит с ФСС АС2012.

Отговорности:

  • конфигуриране и настройки на софтуера;
  • създаване и тестване на работни сценарии;
  • поддръжка на внедрени решения;
  • да се анализират клиентските изисквания към бизнес софтуера и да се предлага адекватни решения;
  • да провежда внедряване и обучение на място при потребителите за работа със софтуера
  • изготвяне на документация и поддръжка на инструкции за работа със системата.
  • внедряване и поддръжка на софтуерния продукт;
  • обучение на клиента за работа със съответния софтуер;
  • анализ на възникнал при клиента проблем и предприемане на подходящи действия за отстраняването му;
  • поддръжка и администриране на информацията в етикетиращи системи.
  • познаване на нормативната уредба.

Компанията предлага:

  • работа в динамична и интересна среда;
  • трудов договор;
  • работа в позитивен и сплотен екип;
  • много добри условия на труд;
  • вътрешнофирмени мероприятия и обучения;
  • служебен лаптоп и телефон;
  • възможност да сте част от екипа на малка софтуерна фирма с отлична репутация;
  • запознаване с търговските практики в различни браншове;
  • предизвикателства в решаване на нестандартни клиентски казуси;
  • възможност за личностно израстване и усъвършенстване на търговските умения;
  • професионално обучение според личния потенциал и нужди на компанията;
  • участие в разнообразни, интересни и предизвикателни проекти в различни сфери на икономиката;
  • заплащане, обвързано с индивидуалното представяне;
  • бонус програма, обвързана с резултатите;
  • ваучери за храна;
  • карта за градски транспорт;
  • възможност за частично дистанционна работа.

Ако считате предлаганата от нас позиция за добра възможност за вашето професионално развитие, моля изпратете автобиография. Документите ще бъдат разгледани в пълна конфиденциалност. Само избрани кандидати ще бъдат поканени на интервю.

Стартово нетно възнаграждение 2 000.00 лв.



Кандидатствай
Преглеждания: 8
Другите търсят също
Препоръчани за теб
Цена
Заплата:
2 580 лв