Предлагам една използвана малко и изключително запазена дизелова печка, произведена в ГДР за автобусите: Ikarus (H), Karosa (CZ), Jelcz (PL), Autosan (PL) и използвана в специализирани автомобили и стационарни обекти на армиите на Варшавския договор и за цивилни
цели. Произведена е от VEB Ölheizgerätewerk Neubrandenburg GDR , известна още като VEB Sirokko-Gerätewerk GDR, която е държавна компания в Нойбранденбург, специализирана в производството на спомагателни отоплители за превозни средства. През 1990 година фирмата подписва договор за 100% поглъщане от консорциума Webasto AG, който и днес е водещ в производството на отоплителни агрегати за мобилни средства.
Печката, модел: 268-03, s/n: 11120, произведена през 1983 г., която предлагам, е демонтирана в работещо състояние и освежена в сервиза в Havířov-Městoв Чехия,където беше свалена от автобус Ikarus-280.00. / каквито са внасяни и в България – нови през 70-те
години на миналия век /. Вижте вниматилно снимките. Там са фирментите табели със съответните технически данни. Освен
основните табели има снимани и такива на електродвигателя и електрическото табло. Виждал съм същата печка да отоплява комплекс от 4 строителни фургона без проблеми. Виждал съм и как отоплява голям гараж - работилница. Може да има универсално приложение , защото е съвсем сериозен агрегат, в отлична кондиция. При желание мога да изпратя още снимки и на „Лични“ Печката е доста тежка. Работя с „Еконт“ , като за София може и лично предаване.
Към печката има и две допълнително изработени метални тръби, за адаптиране на печката към мястото и за монтаж в автобуса. Едната е за изгорелите газове, а другата за водата /антифриза /.
Ето тук можете да видите „Инструкция к печке Sirocco для Икаруса на русском языке“, за модел, който е много близък до предлагания тук.
https://www.drive2.ru/b/1534486/
Влез в профила си или се регистрирай, за да не губиш наблюдаваните обяви, търсенията си и следваните потребители – ще ги имаш навсякъде с теб.
Вход/Регистрация