ОСТАВАТ
00часа
00мин.
00сек.
до големите отстъпки на
Ден за разпродажби

Работа за Консултант „Обслужване на клиенти с немски език“ | Хибриден модел | Гъвкаво работно време → Обява 52885478

Работа за Консултант „Обслужване на клиенти с немски език“ | Хибриден модел | Гъвкаво работно време
гр. София Наблюдавай

Публикувана/обновена днес в 16:35 ч.

В HRS вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса. Ние сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата за тях работа. Вие не сте изключение!

За наш глобален партньор – водеща компания в аутсорсинг индустрията, търсим мотивирани кандидати за позицията:
Консултант „Обслужване на клиенти с немски език“

Какви ще бъдат твоите отговорности:

• Предоставяне на обслужване на клиенти на немски език чрез различни комуникационни канали;
• Въвеждане и обработка на клиентска информация в системата на компанията;
• Спазване на стандартите за качество и обслужване на компанията;
• Съдействие на клиенти при запитвания, свързани с продукти, фактури и други.

Какво предлага компанията:

• Заплата над средната за пазара;
• Хибриден модел на работа след първоначалния период на въвеждане;
• Гъвкаво работно време (4/6/8-часови смени);
• Допълнителни бонуси и социални продобивки;
• Отлична атмосфера в професионален и подкрепящ екип;
• Възможности за кариерно развитие в изцяло нов екип.

Какво се очаква от теб:

• Отлично владеене на немски език (ниво C1);
• Силно внимание към детайла и ориентираност към клиента;
• Отлични междуличностни, организационни и комуникационни умения;
• Не се изисква предишен опит.

👉 Ако тази възможност ти звучи вълнуващо – кандидатствай сега и с удоволствие ще ти разкажем повече!

Всички предоставени от теб данни са защитени съгласно изискванията на GDPR и ще бъдат използвани единствено за целите на този процес по подбор.



Кандидатствай
Преглеждания: 4
Другите търсят също
Препоръчани за теб
Заплата:
3 400 лв 1 738,39 €
Кандидатствай Съобщи за нередност!