Стратегически маркетинг на взаимоотношенията → Обява 11222285

Стратегически маркетинг на взаимоотношенията
гр. София, Гео Милев Наблюдавай

Публикувана/обновена на 05 октомври в 20:34 ч.

Състояние
Ново
Доставка
Купувача

Автор: Сьорен Хоугард , Могенс Биере
Обем: 488 стр.
Формат в мм.: 210 х 145
Издател: Сиела
Мека подвързия
Година на издаване:
2009

Състояние: Нова, не е четена

Ка 103

Маркетингът е съвкупност от стойности, която поддържа определени културни характеристики на компанията. Но той е и техника, която мениджърите използват, за да разпределят по най-добрия начин ресурсите, необходими за постигането на определени конкретни цели в условията на конкуренция и динамичен пазар. Все още обаче икономическата ефективност и качеството на взаимоотношенията с потребителите като отделни стратегически елементи в маркетинга не се познават добре. Лидерството на пазара не означава господство и притежаване на най-голям пазарен дял. Тези, които се адаптират и действат бързо, могат да разчупят маркетинговите правила. Това може да се постигне чрез взаимност, взаимозависимост, партньорство и прозрачност в комуникацията с клиента. Затова е нужно да знаем какво е значението на взаимоотношенията, какви са предпоставките за изграждането на успешни взаимоотношения, каква е стратегия на маркетинга на взаимоотношенията.


Преглеждания: 360
Още обяви в Bazar.BG
Цена
Цена:
16,20 лв
3801 рейтинг
Книжен храм ЕООД
Доставя с % отстъпка
В Bazar.BG от 12 ноември 2012г.
Последно активен вчера в 22:47 ч.
20403 обяви на потребителя
Съобщи за нередност!