Доставка с Еконт

Маркетингово позициониране → Обява 13077236

Маркетингово позициониране
гр. София, Гео Милев Наблюдавай

Публикувана/обновена на 12 април в 23:44 ч.

Състояние
Ново
Доставка
Купувача


Автор: Станимир Андонов
Обем: 256 стр
Формат в мм.: 215 х 140
Издател: Изток-Запад
Мека подвързия
Година на издаване: 2014
Състояние: Нова, не е четена (на склад в издателството)
Ка 888

"Безспорно най-добрата книга за маркетингово позициониране към момента. Много комплексна, разбираемо написана, прекрасно илюстрирана и най-важното - с конкретни указания как да се постигне желаният бизнес резултат: маркетингов и като продажби."

проф. д-р Веселин Благоев, автор на първата българска книга по маркетинг - 1988 г.


"Също като модерен джипиес в непозната пътна мрежа книгата ще ви помогне да се ориентирате и да откриете къде точно сред хаотично разпръснатите конкуренти се намира вашият бранд. Това е начинът по-лесно да подобрите имиджа на продуктите и услугите в съзнанието на вашите клиенти, повечето от които също ползват свои системи за навигация на пазара. Заради живите примери, достъпния стил и структурираната методология четенето е приятно, а изводите могат незабавно да бъдат приложени в маркетинга на вашата фирма."

доц. д-р Венцислав Савов, бизнес редактор в сп."Мениджър" и преподавател в Датски колеж в София


"Маркетингът е борба за възприятията на потребителя. "Маркетинговото позициониране" описва по един изключително убедителен и същевременно интересен начин именно този процес и каква е формулата на успеха и съответно причината за провалите на някои от най-знаковите търговски марки. Това е книга както за ветераните в маркетинга, така и за всеки, който прави първи стъпки на тази територия!"

Николай Неделчев, изпълнителен директор на Publicis Groupe Bulgaria


"Най-важните съвременни проблеми на маркетинга са брандирането и свързаното с него позициониране. Монографията на д-р Станимир Андонов се фокусира именно върху тях. Научната зрелост и младежката дързост на книгата ни убеждават: позиционирането е и модерна наука, и маркетингово изкуство. Резултатът е недвусмислен: младият наш учен - и успешен практик - отправя истинско предизвикателство към световната маркетингова теория!"

проф. д-р Боян Дуранкев, УНСС


Преглеждания: 454
Още обяви в Bazar.BG
Цена
Цена:
13,50 лв
3526 рейтинг
Книжен храм ЕООД
Доставя с % отстъпка
В Bazar.BG от 12 ноември 2012г.
Последно активен днес в 07:17 ч.
20283 обяви на потребителя
Съобщи за нередност!