Ремонт на комъл рейл дюзи рециклиране стенд тест диагностика инжектори помпа гнп Делфи, Денсо пиезо
Ремонт на комъл рейл дюзи рециклиране стенд тест диагностика инжектори помпа гнп Делфи, Денсо пиезо.
Ремонт на комъл рейл дюзи - Бош, Делфи, Денсо и Сименс. Ремонт на Common rail injector - Bosch , Delphi, Denso и Сименс.
Пълна проверка по всички работни параметри на стенд за дюзи.
Генериране на калибрационен код от стенд за дюзи.
Частичен ремонт на дизелови дюзи BOSCH
Пълно рециклиране на дизелови BOSCH дюзи
Доставка на нови и рециклирани дизелови дюзи BOSCH с гаранция
Не винаги проблемът за неработещи дюзи е само в запушването. Друго, което оказва негативно влияние върху работата на дюзите и правилното разпределение на горивото са отлаганията. Дори лекото отклонение в разпръскването на горивото се отразява върху мощността и икономичността на горивото. При проблем с дюзите звършваме ремонт, рециклиране, смяна и проверка на дюзи и помпи на достъпна цена дори в рамките на деня. По ваше желание можете да оставите вашата развалена част и да получите рециклирана, като така спестявате парични средства и време. В зависимост до колко е нарушено подаването на гориво заради една или повече дефектни дюзи са налице някои симптоми.
1.Трудно палене сутрин
2.Загуба на мощност и дим
3.Прекъсване при запалване или празен ход
4.Увеличен разход на гориво и черен дим
5.Прекъсване при ускорение
6.Трудно палене на студено
При проблем с дюзите и когато е налице трудно палене е възможно да има и други дефекти, като къси съединения в електромагнитни бобини. Причината за тях са в отлаганията вследствие на използване на некачествено гориво и добавки. Когато двигателят пали трудно или запалването е невъзможно, е необходимо да се проверят дюзите в специализиран сервиз, за да се установи дали подлежат на ремонт. При неправилното впръскване на горивото на дюзите съществува опасност от дефекти и на други компоненти. Поради неправилната работа на инжекторите се получава износване на дюзите, което води до изменения в разпределението на впръскването и загуба на мощност. При двигателите с директно впръскване, замърсяването на дюзите пречи цялостно или частично върху функцията им на правилна работа и води до
проблем с дюзите на комън рейл
.Смяната на дизеловата дюза е наложителна в случай на повреда, причинена от естественото увеличаване на диаметъра на дюзата. Когато дюзата е повредена и вече не може да разпръсква правилно гориво, смяната от нова или рециклирана дюза е наложителна.