Лидерството като бранд → Обява 16564082

Лидерството като бранд
гр. София, Гео Милев Наблюдавай

Публикувана/обновена на 05 октомври в 20:39 ч.

Състояние
Ново
Доставка
Купувача

Автор: Дейв Улрих, Норм Смолуд

Обем: 944 стр.
Формат в мм.: 165 х 235
Издател: Дамян Яков
Твърда подвързия
Година на издаване:
2010
Състояние: Нова (на склад в издателството)
Ка 888

Вашите фирмени брандове имат нематериална стойност и ви отличават от конкурентите. Същото се отнася и за лидерството като бранд – то е споделена идентичност между лидерите във вашата организация, която също отличава техните способности от способностите на вашите конкуренти. В „Лидерството като бранд” Дейв Улрих и Норм Смолуд показват как то създава уникална ценност за инвеститорите и клиентите на компанията, пазарна стойност и силна конкуретоспособност. Авторите представят процес от шест стъпки за изграждането на лидерство като бранд на вашата организация. Огромното разнообразие от методи и способи ви помагат да отличите лидерите на вашата фирма от лидерите на конкуренцията, да им създадете неповторима идентичност и да декларирате по уникален начин вашия бранд. С всеобхватния нов модел и практическите подходи, които предлага, тази книга ви помага да си изясните какво прави вашите лидери уникални и как да използвате вашето лидерство като бранд, за да изпреварите сериозно конкурентите.


Преглеждания: 387
Още обяви в Bazar.BG
Цена
Цена:
22,49 лв
3832 рейтинг
Книжен храм ЕООД
Доставя с % отстъпка
В Bazar.BG от 12 ноември 2012г.
Последно активен днес в 07:30 ч.
20310 обяви на потребителя
Съобщи за нередност!