Бранд визия. Как да стимулирате екипа си да предизвика растеж на бизнеса
Автор:Дейвид Тейлър
Обем:320стр.
Формат в мм.:240х170
Издател:Дамян Яков
Твърда подвързия
Година на издаване: 2008
Състояние: Нова (на склад в издателството)
Ка 88
Проектирана
и реализирана в изключително прагматичен формат "Бранд визия", показва
как да поведете екипа си стъпка по стъпка към сътворяване, преосмисляне и
даване живот на визия, която ще доведе до мощен тласък новия или
позатихналия ви бизнес. Практическите съвети, инструменти и трикове с
неподозирано въздействие ще ви помогнат да превърнете вдъхновението в
реален подем.
"Бранд визия" е благосклонна към провокативното мислене
и е непочтителна към комплексния теоретичен подход, определен като
„туризъм в стратегията". Тезите и идеите са илюстрирани с впечатляващи
примери за успехи и провали, в това число на брандове като Т-мобайл,
Дав, Порше, Абсолют, Джеймс Бонд.
Това е третата книга на Дейвид
Тейлър — основател и партньор в мрежа от бранд треньори, наречена
thebrandgym. Смятан е за един от 50-те най-изтъкнати маркетолози в
света. Работил е с много признати компании, в това число Т-мобайл,
Унилевър, Крафт, ВВС и SAB Miller. Първите му опити с управление на
бранда започват с PetG преди да завърши МВА в INSEAD, Франция. След това
основава и развива парижкия офис на Added Value, една от водещите
консултантски къщи в Европа (сега част от WPP). Първата му книга "The
Brandgym" е практически гайд за създаване на бранд и бързо става
бестселър в британския Амазон. Втората — "Brand Stretch" - е първото в
света детайлно изследване на разширяването на бранда.