Автор:Теодора Дончева
Обем:128стр.
Формат в мм.: 140x210
Издател;Рива
Мека подвързия
Година на издаване:2015
Състояние: Нова (на склад в издателството)
Ка 888
Възможността
за включване на допълнителни средства към даден филмов бюджет винаги е
примамлива. Тази опция изглежда още по-примамлива в държава, в която
филмовите бюджети обикновено не са кой знае колко високи. Продуктовото
позициониране у нас се практикува все по-често, все по-смело, но и все
по-нахално до степен, в която може да разруши драматургичната структура
на един филм.
"
Дискретният чар на рекламата" изследва в каква
степен рекламирането може да повлияе на художественото въздействие на
един филм, както и връзката между сериалите с висок зрителски рейтинг и
филмите с много зрители, от една страна, и интереса на рекламодателите,
от друга.