Успешният бранд. Защо силните брандове печелят повече → Обява 18698891

Успешният бранд. Защо силните брандове печелят повече
гр. София, Гео Милев Наблюдавай

Публикувана/обновена на 03 октомври в 15:06 ч.

Състояние
Ново
Доставка
Купувача

Автор: Найджъл Холис

Обем: 320 стр.
Формат в мм.: 140 х 220
Издател: Изток-Запад
Корици: Меки
Година на издаване:
2017
Състояние: Нова (на склад в издателството)
Ка 888

Защо потребителите са готови да заплатят по-високи цени за даден бранд? Заради по-доброто качество и външен вид, но и заради неговата репутация, твърди Найджъл Холис. Твърде много марки обаче разчитат на отминала слава, а маркетолозите насочват цялото си внимание към изпълнението на конкретните планови задачи, вместо към създаването на смислено различие, което да остави следа в съзнанието на потребителите. Съвременният пазар прелива от стоки, които не възпитават лоялност у потребителите. А именно постоянният потребителски интерес е ключът към дългосрочния успех. Нужно е насочване на вниманието към смислената диференциация: функционална, емоционална и обществена. В „Успешният бранд” експертът по маркетинг Найджъл Холис поставя акцент върху четирите компонента, въз основа на които се изгражда един смислено различен бранд: цел, изпълнение на обещанията, потребителски отклик и диференциация. Авторът подкрепя своите наблюдения и обобщения с анализи на данни, проучвания, интервюта с изтъкнати маркетолози и примери от практиката на глобални брандове като „Дайсън”, „Джони Уокър”, „Фолксваген”, „Кока-кола” и др.


Преглеждания: 451
Още обяви в Bazar.BG
Цена
Цена:
19,80 лв
3783 рейтинг
Книжен храм ЕООД
Доставя с % отстъпка
В Bazar.BG от 12 ноември 2012г.
Последно активен днес в 12:46 ч.
20412 обяви на потребителя
Съобщи за нередност!