Доставка с Еконт

Произход на търговските марки → Обява 18726052

Произход на търговските марки
гр. София, Гео Милев Наблюдавай

Публикувана/обновена на 12 април в 23:32 ч.

Състояние
Ново
Доставка
Купувача

Автор: Ал и Лаура Рийс

Обем: 292 стр.
Формат в мм.: 220 х 150
Издател: Класика и стил

Мека подвързия
Година на издаване:
2006

Състояние: Нова (на склад в издателството)

Ка 888

В увлекателната си нова книга семейство Рийс вземат революционната Дарвинова идея за еволюцията и я прилагат в брендинговия процес. Резултатът е нова, поразително ефективна стратегия за създаване на иновативни продукти, за изграждане на успешна марка и, като следствие – за постигане на бизнес успех.

Като следват блестящата дедукция на Дарвин, че новите видове се появяват вследствие на дивергенция на съществуващите видове, семейство Рийс очертават ефективна стратегия за създаване и извеждане на пазара на ефективна марка. От книгата ще се научите:
- Да разделяте и владеете
- Да използвате дивергенцията
- Да се възползвате от теориите за оцеляването на първия и на втория
- Да впрягате силата на подкастрянето
С помощта на проницателни проучвания на провалили се конвергентни продукти и интересни истории за продукти, постигнали световен успех чрез дивергенцията, авторите са написали окончателната книга за брендинга.


Преглеждания: 351
Още обяви в Bazar.BG
Цена
Цена:
14,40 лв
3526 рейтинг
Книжен храм ЕООД е онлайн
Доставя с % отстъпка
В Bazar.BG от 12 ноември 2012г.
20278 обяви на потребителя
Съобщи за нередност!