Маркетинг на финансовите услуги → Обява 18776390

Маркетинг на финансовите услуги
гр. София, Гео Милев Наблюдавай

Публикувана/обновена на 02 октомври в 22:28 ч.

Състояние
Ново
Доставка
Купувача

Автор: Тина Харисън

Обем: 450 стр.
Формат в мм.: 240 х 170
Издател: Класика и стил

Корици: Твърда
Година на издаване:
2004

Състояние: Нова (на склад в издателството)

Ка 888


Днес секторът на финансовите услуги преживява безпрецедентни промени в своята история.
В съвременните условия финансовите услуги и техният маркетинг излизат на предна позиция. Значителните регулаторни промени, развитието на технологиите, новите играчи на пазара, както и предизвикателството от страна на все по-образования и мобилен клиент, оказват огромно въздействие върху конкуренцията в сектора и върху ролята на маркетинга за създаване и поддържане на конкурентно предимство.
"Маркетинг на финансовите услуги" е чудесно въведение в този важен сектор, което ясно демонстрира как маркетинговата теория се прилага на практика. Настоящата книга е изключително добре написана, като логическата й структура е съобразена с основните принципи на маркетинга (поведение на купувача, сегментация, разработване на продукти, дистрибуция, ценообразуване и реклама). Освен това са включени новаторски и актуални маркетингови подходи, като маркетингът на взаимоотношенията и клиентската лоялност. Разглеждат се и технологичните новости в системите за доставка, между които телефонното и интернет банкиране, както и използването на ИТ в маркетинга, основаващ се на бази данни.
С критичен поглед към литературата в тази бързопроменяща се окръжаваща среда, настоящата книга е изключително актуална и разглежда последните регулаторни изменения, както и новите форми на финансови институции.


Преглеждания: 304
Още обяви в Bazar.BG
Цена
Цена:
38,70 лв
3844 рейтинг
Книжен храм ЕООД
Доставя с % отстъпка
В Bazar.BG от 12 ноември 2012г.
Последно активен вчера в 09:11 ч.
20280 обяви на потребителя
Съобщи за нередност!