СЪДЪРЖАНИЕ
Проф. д-р Светла Ракаджийска
Икономически университет - Варна
Предпоставки
за формиране на туристическа идентичност на определено
място..............................................................................................................................................................................12
Проф. д-р Георги Георгиев
Югозопаден университет „Неофит Рилски“ - Благоевград
Рамсарските
територии 6 страните от Балканския регион и развитието на
туризма..................................................................................................................................................................28
Проф. д-р Сюян Маринов, д-р Галина Илиева
Икономически университет - Варна
Глобалният
туризъм и цените на хотелиерския продукт В дестинация
България.........................................................................................................................................................................39
Проф. д-р Иван Марков, доц. д-р Венцислав Статев
Великотърновски университет „Св. св. Кирил и Методий"
Възможности за развитие на алтернативен туризъм в Трявна....................................55
Проф. д.ик.н.Соня Милева, проф. д.ик.н. Желю Владимиров
Софийски университет „Св. Климент Охридски"
Решение
за избор и покупка на туристически продукт на българските
туристи.......................................................................................................................................................................64
Проф. д-р Браюй Копринаров, д-р Веселина Атанасова
Университет „Проф.д-р Ас. Златаров"-Бургас
Националната културна идентичност и глобалният туризъм........................................73
Доц. д-р Генка Рафаилова
Колеж по туризъм - Варна
Приносът
на креативния туризъм за утвърждаване на местната
идентичност............................................................................................................................................................86
Доц. д-р Борис Борисов
Университет
по библиотекознание и информационни технологии - София Влиянието на
репутацията и маркетинговите взаимодействия по отношение на
туристическите дестинации................................................................................94
Доц. д-р Велина Казанджиева
Икономически университет - Варна
Роля
на креативния туризъм за формиране идентичността на туристическото
място.................................................................................................................................103
Доц. д-р Слави Димитров
ВТУ„Св. се. Кирил и Методий"
Лозарство, винопроизводство и туризъм в региона на р. Дору...................................113
Доц. д-р Красимир Левков
Висше училище по агробизнес и развитие на регионите - Пловдив
Туристическа конкурентоспособное на страните от Черноморския регион...........124
Доц. д-р Соня Алексиева
Нов български университет Парадоксите на културния туризъм.
Глобални и локални измерения от Марко Поло до Алеко Константинов...............134
Доц. д-р Ваня Василева
Шуменски университет „Епископ Константин Преславски“
Концепцията за опазване на световното културно и природно наследство, глобалният туризъм и местната идентичност.....................................................................149
Доц. д-р Пело Михайлов, гл. ас. д-р Видин Сукарев, магистър Флора Вартанян
Аграрен
университет - Пловдив, Исторически музей - Пловдив, ШУ „Константин
Преславски" Имената на улиците в България между местната идентичност и
глобалния
туризъм..............................................................................................................................................157
Доц. д-р Илинка Терзийска
Югозопаден университет „Неофит Рилски" - Благоевград
Потребителска
удовлетвореност при еднодневни културни турове -фактори на
влияние...........................................................................................................................................169
Доц. д-р Десислава Вараджакова
Великотърновски университет „(в. св. Кирил и Методий"
Културната
устойчивост на туристическите дестинации и глобализационните процеси в
туризма.............................................................................................179
Доц. д-р Дора Кабакчиева v
Шуменски университет „Епископ Константин Преславски"
Бранд
на
територията..................................................................................................................................190
Доц. д-р Йордан Йорданов, гл.ас. д-р Десислава Алексова
Лесотехнически
университет - София, Международно висше бизнес училище - Ботевград Как
да превърнем България в целогодишна туристическа дестинация с имиджова
търговска марка
"БУЛТЕРМА"..........................................................................................200
Гл.ас. д-р Руска Кръстева
Югозопаден университет „Неофит Рилски"-Благоевград
TOURISM
AND TERRORISM IN 21ST
CENTURY...........................................................................................212
Гл. ас. д-р Теодора Ризова
Нов български университет
Балкански
туристически маршрути: „Занаяти - фолклор и туризъм" (Монтана-
Ниш).........................................................................................................................................:.........228
Гл.ас. д-р Мария Станкова, докторант Венцислава Иванова
Югозопаден университет „Неофит Рилски" - Благоевград
Дестинация България 6 контекста на глобалния туризъм...............................................242
Гл.ас. д-р Розалин Янев
Университет „Проф.д-р k. Златаров"-Бургас
Културният туризъм 6 България. Примерни маршрути....................................................253
Гл.ас. д-р Милена Стоянова
Шуменски университет „Епископ Константин Преславски"
THOUGHTS ABOUT THE ROLE OF AUTHENTICITY ON THE GLOBAL TOURIST SCENE.......264
Гл. ас. д-р Теодора Кирякова-Динева
Югозопаден университет „Неофит Рилски"-Благоевград
Етническа идентичност и туристическа мотивация в Югозападна България 276
Д-р и.н. Светла Тагарева >
CONFITO- Компания за събитиен мениджмънт и туризъм
Местната идентичност 6 събитийния мениджмънт.........................................................287
Ас. Светла Недева, доц д-р Гинка Димитрова
Колеж по туризъм - Варна
RURAL
TOURISM IN THE PRODUCT DIFFERENTIATION STRATEGY TO IMPROVE
COMPETITIVENESS OF BULGARIAN SEASIDE DESTINATIONS WHILE MAXIMIZING
BENEFIT FOR LOCAL TOURISM
AREAS.........................................................................................................294
Ac. Севджан Сабриева
Шуменски университет „Епископ Константин Преславски"
Туристическата
инфраструктура 6 Североизточен район - проблеми и механизми за
усъвършенстване..............................................................................................................305
Докторант, Катина Попова, магистър Галин Недялков
Икономически университет - Варна
Конкурентни
предимства на потенциала на Варна като Европейска младежка
столица................................................................................................................................................317
Докторант Радостина Димитрова
Университет за национално и световно стопанство - София
Влияние на глобалното туристическо предлагане върху местната
дентичност.............................................................................................................................................................330
Докторант Пламена Паламарова
Икономически университет - Варна
Комуникационни конфигурации в планинския туризъм.........................................................339
Докторант Константин Занков
Софийски университет „(в. Климент Охридски"
Конкурентоспособност
на семейните хотели чрез прилагане на индивидуализирани форми на
обслужване........................................................................................351
Д-р Ива Стойкова, докторант Константин Занков
HRC Academy, София, Софийски университет „Св. Климент Охридски"
Повишаване
на конкурентоспособносшта на семейните хотели в Република България чрез
използване на методиката „Таен
клиент"..................................................360
Докторант Николай Панайотов
Икономически университет - Варна
Сравнителен
анализ при създаване на местни туристически продукти в общините Крушари
и
Борино...................................................................................................................368
Мирела Донкова, Велина Велинова, Красимира Йорданова