Xiaomi Mi 9 Lite 9T Redmi K20 Pro / 5D ЦЯЛО ЛЕПИЛО Стъклен протектор
Протекторите са налични само с черна рамка и за следните модели на Xiaomi:
* Mi 9 Lite
* Mi 9T / Mi 9T Pro / Redmi K20 / Redmi K20 Pro
* Всички останали модели на Xiaomi в отделна обява.
ХАРАКТЕРИСТИКИ:
* Full Glue - лепило по цялата повърхност на протектора за перфектно прилепяне към целия екран без въздух
* Case Frindly Design - дизайн на протектора съобразен с използването на кейсове
* Удароустойчив, прахоустойчив, водоустойчив.
* 9H - изработен от закалено стъкло с твърдост 9H.
* Има всички необходими отвори.
Предлагаме голямо разнообразие от стъклени протектори за екран и за задните камери, различни кейсове и кожени калъфи за телефони, таблети, смарт часовници и гривни.
Всичко може да се види в другите ни обяви.
Всички стоки могат да се закупят на място в София. Също изпращаме с куриер с наложен платеж и куриерска услуга за сметка на клиента. Работим САМО с Еконт с възможно най-голямата отстъпка от 30%. Цялата отстъпка предоставяме на нашите клиенти за да получат те възможно най-ниска цена на доставката. Необходими са ни име, телефонен номер и офис или адрес до който да изпратим стоката.
Цени на доставката с Еконт (за един стъклен протектор) с включени 30% отстъпка от цената на доставката, такса наложен платеж, преглед, тест, застраховка и SMS известяване:
> > До офис в населено място с офис на Еконт: 4.60 лв.
> > До адрес в населено място с офис на Еконт: 5.70 лв.
> > До адрес в населено място без офис на Еконт: 6.90 лв.
Цените за доставката са актуални към месец Юни 2024 год. Възможно е отклонение от тези цени с няколко стотинки надолу или нагоре поради динамичната такса "пътни условия" която Еконт актуализират периодично.
Доставките с Еконт до адрес в събота имат оскъпяване с около 2 лв., защото е почивен ден и трябва да бъдат извършени до 15:00 ч.
Моля, използвайте правото си на ПРЕГЛЕД и ТЕСТ и ако има нещо нередно се свържете с нас незабавно, докато сте при куриера.
Приемаме рекламация за повредена, липсваща или сгрешена стока само и единствено по време на преглед и тест. Към Еконт също може да се заяви рекламация за повредена или липсваща стока само след използван преглед и тест.
Поради множеството злоупотреби от недобросъвестни клиенти, не заменяме стока когато някой друг вместо вас е взел пратката без да я провери или вие сте я взели без да я проверите и вкъщи (или след като е приета от куриер на адрес) сте установили, че има нещо нередно.
Всяка пратка пътува със застраховка (обявена стойност), но за да е валидна тя при повредена стока, това трябва да се установи при прегледа пред куриера.
Не носим отговорност за стока изпратена здрава от нас и повредена от Еконт, когато не използвате преглед!