Samsung Galaxy S21 FE / S20 FE / Note 10 Lite / 5D ЦЯЛО ЛЕПИЛО Стъклен протектор
Протекторите са налични само с тънка черна рамка и за следните модели на Samsung Galaxy:
* S21 FE (Fan Edition)
* S20 FE (Fan Edition)
* Note 10 Lite
* A21s / A31 / A41 / А51 / А71 и всички останали модели на Samsung могат да се видят в другите ни обяви.
ХАРАКТЕРИСТИКИ:
* Full Glue - лепило по цялата повърхност на протектора за перфектно и дълготрайно прилепване към екрана без въздух.
* Case Friendly Design - съвместим с всякакви кейсове и калъфи. Протектора е малко по-тесен от екрана за да не закача в кейсовете и те да го разлепят.
* Водоустойчив, прахоустойчив и удароустойчив.
* 9H - изработен от закалено стъкло с твърдост 9H.
Предлагаме стъклени протектори за екран и за задните камери и различни кейсове и кожени калъфи за телефони Samsung, Huawei, Xiaomi, Poco и Honor и за таблети Huawei, iPad, Lenovo, Samsung, Xiaomi и Nokia. Всичко може да се види в другите ни обяви.
Всички стоки могат да се закупят на място в София. Също изпращаме с куриер с наложен платеж. Работим САМО с Еконт с възможно най-голямата отстъпка от 30%. Цялата отстъпка предоставяме на нашите клиенти. Необходими са ни име, телефонен номер и офис или адрес до който да изпратим стоката.
Цени на доставката с Еконт (за един стъклен протектор) с включени 30% отстъпка от цената на доставката, такса наложен платеж, преглед, тест, застраховка и SMS известяване:
> > До офис в населено място с офис на Еконт: 4.30 лв.
> > До адрес в населено място с офис на Еконт: 5.50 лв.
> > До адрес в населено място без офис на Еконт: 6.70 лв.
Цените за доставката са актуални към месец Юли 2021 год. Възможно е отклонение от тези цени с няколко стотинки надолу или нагоре поради динамичната такса "пътни условия" която Еконт актуализират всеки месец. Към Юли 2021 год. тази такса е 8%. Колко точно е таксата към момента на поръчката може да се види в сайта на Еконт.
Доставките с Еконт до адрес в събота имат оскъпяване с 1.50 - 2 лв., защото е почивен ден и трябва да бъдат извършени до 15:00 ч.
Моля, използвайте правото си на преглед и тест и ако има нещо нередно се свържете с нас незабавно, докато сте при куриера. Приемаме рекламация за повредена, липсваща или сгрешена стока само и единствено по време на преглед и тест. Към Еконт също може да се заяви рекламация за повредена или липсваща стока единствено по време на преглед и тест.
Не заменяме стока когато някой друг вместо вас е взел пратката без да я провери или вие сте я взели без да я проверите и вкъщи (или след като е приета от куриер на адрес) сте установили, че има нещо нередно.