Доставка с Еконт

Корпоративен брандинг 4.0 → Обява 29403929

Корпоративен брандинг 4.0
гр. София, Люлин 6 Наблюдавай

Публикувана/обновена на 01 май в 12:26 ч.

Състояние
Ново
Доставка
Купувача
Вид
Бизнес и Икономика
Автор: Анна Вълканова
Обем: 208 стр.
Размер в мм.: 140 х 215
Издател: Изток-Запад
Корица: Мека
Година на издаване: 2020
Състояние: На склад при доставчик

Основната авторска теза е, че за да имат успех, компаниите е необходимо да изградят резилиентен корпоративен бранд, способен да устоява на сътресенията, да се възстановява лесно, но и да прави пробиви, основани на иновации. Целта на авторката е да се предложи комплексна рамка за управление на корпоративния бранд в условията на пазар и управление 4.0. За нейна чест трябва да отчетем, че тя не само е достигната, но и е достигната по един оригинален, задълбочен и талантлив начин.

проф. д.т.н. Цветан Семерджиев

Тайната на придобиването на качеството резилиентност е в съгласуването, в интегрирането на факторите както от външното, така и от вътрешното обкръжение. Това е червената нишка според мен, която авторката следи много умело и доказва с многобройните примери. И макар емпиричното изследване да се съсредоточава върху големи, мощни компании, изводите са абсолютно приложими за всяка организация, която иска да оцелява в динамиката на съвременния свят.

проф. д.с.н. Петранка Филева


Преглеждания: 197
Още обяви в Bazar.BG
Популярни търсения: брандинг
Цена
Цена:
13,50 лв
3526 рейтинг
Книжен храм ЕООД
Доставя с % отстъпка
В Bazar.BG от 12 ноември 2012г.
Последно активен днес в 07:17 ч.
20283 обяви на потребителя
Съобщи за нередност!