Доставя с % отстъпка
В Bazar.BG от 01 септември 2015г.
Последно активен днес в 00:00 ч.
к-38-2283303
Защо АОЛ е най-печелившата нова медийна фирма в света, поглъща конкурентните фирми една подир друга и привлича милиони абонати, докато ”Продиджи” и ”КомпюСърв” се превръщат в история?
Как стана така, че само за двадесет и четири месеца ”Хотмейл” бе оценена от ”Майкрософт” на цели 400 милиона долара, като преди това не беше нищо повече от една добра идея?
Какво превърна ”Чарлс Шуоб” от малка фирма с четирима брокери на едно бюро в най-голямата компания за финансови услуги в света?
Консултантите-новатори Джейсън Дженингс и Лорънс Хотън разказват как най-успелите фирми на света излизат в авангарда на своите браншове и съумяват да запазят предимството си пред конкуренцията, независимо от обстоятелствата.
Не големите изяждат малките, а бързите поглъщат бавните
Как да използваме бързината като средство за конкуренция в бизнеса
Джейсън Дженингс, Лорънс Хотън