Xiaomi Redmi 9 / Лукс кейс калъф гръб кожена шарка
Наличен за следните модели на Xiaomi:
* Redmi 9
* Всички останали модели на Xiaomi могат да се видят в другите ни обяви
Налични цветове: Черен, Тъмносин.
ХАРАКТЕРИСТИКИ:
* Изработен от висококачествен TPU силикон и гравиран с шарка имитираща кожа.
* Страничните бордове са малко по-високо от екрана за да бъде той максимално защитен при падане.
* Матово олеофобно покритие против отпечатъци.
* Стабилен захват благодарение на грапавата задна повърхност.
* Прецизна изработка точно за конкретния модел с всички необходими отвори и размери, пасва отлично и не пречи на нормалната употреба на телефона.
Предлагаме стъклени протектори за екран и за задните камери и различни кейсове и кожени калъфи за телефони Samsung, Huawei, Xiaomi, Poco и Honor и за таблети Huawei, iPad, Lenovo, Samsung, Xiaomi и Nokia. Всичко може да се види в другите ни обяви.
Всички стоки могат да се закупят на място в София. Също изпращаме с куриер с наложен платеж. Работим САМО с Еконт с възможно най-голямата отстъпка от 30%. Цялата отстъпка предоставяме на нашите клиенти. Необходими са ни име, телефонен номер и офис или адрес до който да изпратим стоката.
Цени на доставката с Еконт (за един кейс / калъф) с включени 30% отстъпка от цената на доставката, такса наложен платеж, преглед, тест, застраховка и SMS известяване:
> > До офис в населено място с офис на Еконт: 4.30 лв.
> > До адрес в населено място с офис на Еконт: 5.50 лв.
> > До адрес в населено място без офис на Еконт: 6.80 лв.
Цените за доставката са актуални към месец Юли 2021 год. Възможно е отклонение от тези цени с няколко стотинки надолу или нагоре поради динамичната такса "пътни условия" която Еконт актуализират всеки месец. Към Юли 2021 год. тази такса е 8%. Колко точно е таксата към момента на поръчката може да се види в сайта на Еконт.
Доставките с Еконт до адрес в събота имат оскъпяване с 1.50 - 2 лв., защото е почивен ден и трябва да бъдат извършени до 15:00 ч.
Моля, използвайте правото си на преглед и тест и ако има нещо нередно се свържете с нас незабавно, докато сте при куриера. Приемаме рекламация за повредена, липсваща или сгрешена стока само и единствено по време на преглед и тест. Към Еконт също може да се заяви рекламация за повредена или липсваща стока само след използван преглед и тест.
Не заменяме стока когато някой друг вместо вас е взел пратката без да я провери или вие сте я взели без да я проверите и вкъщи (или след като е приета от куриер на адрес) сте установили, че има нещо нередно.