ОСТАВАТ
00часа
00мин.
00сек.
до големите отстъпки на
Ден за разпродажби

Маркетинг част 1-2 → Обява 30636788

Маркетинг част 1-2
гр. Варна Наблюдавай

Публикувана/обновена на 27 август 2024г. в 09:22 ч.

Състояние
Използвано
Доставка
Купувача
Вид
Бизнес и Икономика
Автор:Лилия Каракашева,Благодатка Маркова,Лилия Менчева
Издателство:Призма
Година:2007
Страници:550
Език: Български
Корица: Мека корица
Състояние: Отлично

Част 1:
1. Маркетинг концепция за фирмено управление
Същност и характерни особености на маркетинга като концепция за фирмено управление. Направления в развитието на маркетинга

2. Маркетинг обкръжение
Същност и фактори на маркетинг обкръжението. Характеристики на влиянието на бизнес средата върху дейността на организацията. Маркетинг прогнозиране

3. Маркетинг процес и стратегическо планиране – общи постановки
Маркетинг процес. Стратегическо маркетинг планиране. Ситуационен анализ (SWOT анализ)

4. Избор на маркетинг стратегии – видове, модели и техники
Избор на корпоративни маркетинг стратегии. Стратегическо маркетинг планиране на равнище СБЕ. Избор на целеви пазари. Изработване на програма за изпълнение на приетата стратегия.

5. Поведение на потребителя на пазара
Защо трябва да изучаваме поведението на купуващия клиент? Анализ на поведението на отделния клиент на пазара. Подходи за вземане на решение за покупка. Основни фактори, обуславящи поведението на потребителя.

6. Маркетингова характеристика на индустриалния пазар и на поведението на организациите купувачи
Същност и специфични особености на индустриалния пазар. Организационно осигуряване на решението за индустриална покупка. Класификация на решенията за покупка на индустриални стоки. Технологична схема на процеса на вземане на решение за индустриална покупка

7. Избор на пазар, сегментиране на пазара и позициониране на продукта
Пазар и видове пазари. Основни маркетинг подходи за обхващане на пазара. Как се сегментира пазар?

8. Маркетинг проучване
Същност и цели на маркетинг проучването. Маркетинг информационна система. Процес на маркетинг проучване.

9. Организация и управление на маркетинг дейността на фирмата
Същност и необходимост от организация и управление на маркетинг дейността. Разделение на управленските маркетинг функции във фирмата. Организационно-управленско осигуряване на маркетинг дейностите във фирмата. Специфични проблеми на организацията и управлението на маркетинг дейността. Ролята на човешкия фактор в организацията и управлението на маркетинга

Част 2:
1. Маркетинг концепция за фирмено управление
Същност и характерни особености на маркетинга като концепция за фирмено управление. Направления в развитието на маркетинга

2. Маркетинг обкръжение
Същност и фактори на маркетинг обкръжението. Характеристики на влиянието на бизнес средата върху дейността на организацията. Маркетинг прогнозиране

3. Маркетинг процес и стратегическо планиране – общи постановки
Маркетинг процес. Стратегическо маркетинг планиране. Ситуационен анализ (SWOT анализ)

4. Избор на маркетинг стратегии – видове, модели и техники
Избор на корпоративни маркетинг стратегии. Стратегическо маркетинг планиране на равнище СБЕ. Избор на целеви пазари. Изработване на програма за изпълнение на приетата стратегия.

5. Поведение на потребителя на пазара
Защо трябва да изучаваме поведението на купуващия клиент? Анализ на поведението на отделния клиент на пазара. Подходи за вземане на решение за покупка. Основни фактори, обуславящи поведението на потребителя.

6. Маркетингова характеристика на индустриалния пазар и на поведението на организациите купувачи
Същност и специфични особености на индустриалния пазар. Организационно осигуряване на решението за индустриална покупка. Класификация на решенията за покупка на индустриални стоки. Технологична схема на процеса на вземане на решение за индустриална покупка

7. Избор на пазар, сегментиране на пазара и позициониране на продукта
Пазар и видове пазари. Основни маркетинг подходи за обхващане на пазара. Как се сегментира пазар?

8. Маркетинг проучване
Същност и цели на маркетинг проучването. Маркетинг информационна система. Процес на маркетинг проучване.

9. Организация и управление на маркетинг дейността на фирмата
Същност и необходимост от организация и управление на маркетинг дейността. Разделение на управленските маркетинг функции във фирмата. Организационно-управленско осигуряване на маркетинг дейностите във фирмата. Специфични проблеми на организацията и управлението на маркетинг дейността. Ролята на човешкия фактор в организацията и управлението на маркетинга
Преглеждания: 298
Другите търсят също
Препоръчани за теб
Популярни търсения: запалка davidoff
Цена
Цена:
50 лв
3793 рейтинг
Мирослав Топалов
Доставя с % отстъпка
В Bazar.BG от 25 февруари 2015г.
Последно активен вчера в 16:20 ч.
20999 обяви на потребителя
Съобщи за нередност!